دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 6:07:37 PM

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، گفت: اظهار نظر‌های غیرکارشناسانه افراد مختلف تنها حساسیت‌ها را درباره بودجه سال آینده بالاتر می‌برد.  
بودجه را تبلیغاتی نکنید

به گزارش اقتصادنامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اینکه اعضای کمیسیون تلفیق مجلس روند بررسی بودجه را اطلاع رسانی کنند خوب است، ولی اظهار نظر‌های غیرکارشناسانه افراد مختلف تنها حساسیت‌ها را درباره بودجه سال آینده بالاتر می‌برد.

بهتر است برخی‌ها از تبلیغاتی کردن بودجه خودداری کنند تا در محیطی آرام بتوانیم به بودجه مناسب برای سال آینده دست پیدا کنیم.

واعظی در حاشیه جلسه امروز(چهارشنبه) هیئت دولت افزود: لایحه بودجه ۱۴۰۰ طبق روال سال‌های قبل از چند ماه پیش با توجه به همه‌ی فشار‌های اقتصادی و روانی و مشکلات بوجود آمده به خاطر شیوع بیماری کرونا، در زمان مقرر تنظیم و تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

او گفت: تاکنون کارشناسان و وزرا در کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه مجلس برای توضیح درباره بودجه سال آینده حاضر شدند و نهایتا کلیات آن دیروز تصویب شد.

واعظی گفت: حتما از نظران اعضای مجلس تا جاییکه به شاکله اصلی بودجه آسیب نزند و درآمد‌ها را درست افزایش داده و هزینه‌ها را کم کند استفاده می‌کنیم.

او با بیان اینکه همکاری و تعامل با ملس بنای دولت است، گفت: رئیس جمهور سازمان برنامه و بودجه را موظف به نشست با کمیسیون تلفیق مجلس کرده است.




مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین