دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 5:30:42 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:14580
  • زمان انتشار:چهارشنبه 18 تير 1399-18:28
  • کاربر:

معاون سازمان ایمیدرو از اجرای چهار پروژه صنعتی و معدنی به منظور توسعه واحدهای سرمایه‌گذاری خود در استان اردبیل خبر داد.
ایمیدرو اجرای ۴ پروژه صنعتی و معدنی در اردبیل را کلید می‌زند

به گزارش اقتصادنامه، محمدرضا عبداللهی در بازدید از طرح‌های توسعه صنعتی و معدنی این استان اردبیل گفت: برای اجرای این چهار پروژه مهم و زیربنایی ایمیدرو، بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این سازمان سال‌هاست که در حوزه صنعت و معدن سرمایه‌گذاری متعددی را در استان‌های کشور انجام داده است، یادآور شد: تلاش بر این است تا در استان اردبیل نیز با اجرای پروژه‌های مهم در بخش صنعت و معدن به ویژه فرآوری محصولات معدنی با نگاه ارزش افزوده بیشتر فضا و بستر توسعه این طرح‌ها فراهم آید.

معاون سازمان ایمیدرو افزود: قرار است وزارت صمت در کنار صدور مجوزهای لازم، یارانه این تسهیلات را پرداخت کند تا از طریق بانک عامل و همچنین تامین زمین از طریق شهرک صنعتی امکان سرمایه‌گذاری در طرح‌های مصوب فراهم آید.

عبداللهی تصریح کرد: سرپرست وزارت صمت بر حضور موثر ایمیدرو با هدف توسعه سرمایه‌گذاری تاکید کرده که امیدواریم با این روند حمایتی پروژه‌های مصوب در استان اردبیل عملیاتی و اجرایی شود.

وی گفت: طرح‌های اجرایی و سرمایه‌گذاری در این استان متناسب با شرایط منطقه مورد بررسی قرار گرفته تا زمینه مشارکت موثر فراهم آید تا با یک رویکرد مناسب فضا و بستر توسعه طرح‌های سرمایه‌گذاری فراهم آید.

معاون سازمان ایمیدرو عنوان کرد: در کنار امکان‌سنجی و مطالعه صنایع حمل‌ونقل ریلی اجرای طرح‌های معدنی در محدوده قزل اوزن در شمال این استان و همچنین جذب سرمایه‌گذاری برای توسعه طرح‌های صنعتی مورد تاکید و دقت نظر است.

عبداللهی گفت: استان اردبیل که از قابلیت‌های بی‌نظیری در بخش پهنه‌های معدنی برخوردار است، می‌تواند فرصتی استثنائی در توسعه صنایع معدنی و فرآوری محصولات خام را به وجود آورد که در این راستا پیگیری‌ها و تلاش استانی نیز ضروری به نظر می‌رسد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین