• گروه مطلب:| خبر| صنعت| فارسی|
  • کد مطلب:75719
  • زمان انتشار:دوشنبه 6 آذر 1402-23:59
  • کاربر:

شرکت فولاد هرمزگان در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد.
اهدای تندیس رضایتمندی مشتری به شرکت فولاد هرمزگان

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور جمعی از مسئولان دولتی، مدیران شرکت‌های بزرگ و فعالان حوزه تجارت و کسب و کار با هدف تجلیل از برندهای مشتری‌مدار و مسئولیت‌‌پذیر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

ازجمله محورهای برگزاری این همایش می‌توان آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذی‌نفعان بنگاه‌ها، مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری‌محوری در سازمان‌ها، شناسایی شاخص رضایت پرسنل و مشتری بر افزایش سود سازمان، شناخت نقش رضایتمندی مشتریان در چالش‌های کسب و کار، آشنایی با متدهای جهانی CRM و CSM و چگونگی کاهش فاصله ارتباطی و تعامل بیشتر مدیران، کارکنان و مشتریان در راستای افزایش را نام برد.

تعامل خوب با مشتریان، رضایت از دریافت کالا یا خدمات، ارتباط موثر در جهت موفقیت مشتری با کسب و کار سازمان، ایجاد حس وفاداری در مشتریان، تبدیل نارضایتی مشتریان به رضایت، وجود تفکر استراتژیک مسئولانه در قبال مشتریان و توجه کامل سازمان به بحث رضایتمندی مشتریان موجب شد تا فولاد هرمزگان شایسته دریافت تندیس شود. از این رو، هیأت داوران سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که هر ساله به دنبال تجلیل از برندهای پیشتاز مشتری‌مدار و مسئولیت‌پذیر است، شرکت فولاد هرمزگان را در میان بیش از ۵۰ شرکت برتر شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانست و بنابراین تندیس سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به فولاد هرمزگان و عطاالله معروفخانی، مدیرعامل این شرکت تعلق گرفت.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0