• گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:52884
  • زمان انتشار:شنبه 7 آبان 1401-18:3
  • کاربر:
مدیرعامل پلاسکوکار سایپا:

مدیرعامل شرکت پلاسکوکارسایپا گفت:  شرکت پلاسکو کار سایپا با توجه به اهداف و استراتژی های تعریف شده جهت افزایش سود آوری، حضورل موثردر بازار، توسعه محصول و بازاریابی در عرصه نمایشگاهی حضور فعال دارد.
پلاسکوکار در عرصه نمایشگاهی مسیر خوبی را در توسعه کسب و کار دنبال می کند

به گزارش اقتصادنامه، محمد هاشمی خواه با بیان مطلب فوق افزود: بر اساس سیاست های جدید گروه خودرو سازی سایپا  شرکت پلاسکوکارسایپا در سال جاری با حضور مستمر در عرصه نمایشگاهی نسبت به سال گذشته توانسته مسیر خوبی را در توسعه کسب و کار در سطح گروه و خارج از گروه  سایپا دنبال کند.

هاشمی خواه تصریح کرد: این شرکت بابیش از نیم قرن تجربه در صنعت پلیمر توانسته در سال های اخیر به عنوان یک شرکت قطعه ساز اصلی در حوزه تولید قطعات تزئینی شامل: داشبورد، سپر، رودری، کنسول خودروهای گروه سایپا،  خود را در بازار مطرح کند و برای گروه سایپا ارزش آفرین باشد.

او در خصوص کیفی سازی محصولات پلاسکوکار گفت: در راستای اهداف کیفی تعریف شده گروه خودروسازی سایپا با برنامه ریزی های صورت گرفته، شرکت پلاسکوکار سایپا گام های موثری برداشته و در این راستا موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت IATF در سال جاری شده است.

هاشمی خواه با اشاره به اهمیت اصالت قطعات تولیدی اظهار داشت: با توجه به تاکید وزیر صمت و مدیرعامل گروه، به منظور مبارزه با قطعات تقلبی و قاچاق قطعات، این شرکت با راه اندازی سیستم ردیابی و شناسایی محصول که با نصب بارکد های مخصوص بر روی محصولات انجام می گیرد، اصالت قطعات را ایجاد کرده به نحوی که قطعات قابل ردیابی و تایید است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0