مجمع عمومی فوق العاده و عادی اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی ایران در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.
مجمع عمومی فوق العاده و عادی اتحادیه برگزار شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی ایران، در این مجمع علاوه بر انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان، اصلاحات اساسنامه اتحادیه با اکثریت آراء به تصویب رسید.
در این نشست، مظفرعلیخانی، معاون امور استانها و تشکل‌های اتاق ایران درخصوص اهمیت جایگاه تشکل‌های اقتصادی سخن گفت و افزود: بررسی وضعیت تشکل‌های اقتصادی کشور، نشان می‌دهد که در جهت دستیابی به یک جامعه تشکلی توانمندتر و تأثیرگذارتر، ضروری است که معیارهای حکمرانی با دقت و حساسیت بیشتری توسط فعالان تشکلی کشور مورد توجه قرار گرفته و تشکل‌ها برای تحقق این ویژگی‌ها برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
علیخانی گفت: یکی از بارزترین ویژگی‌های مشترک تشکل های موفق، وجود اعضای فعال است. در تشکل‌هایی که تحت یک حکمرانی خوب اداره می‌شوند، بدون تردید اعضای آن مشارکتی فعال در تصمیم‌گیری‌ها و کارکردهای صنفی خود داشته و این مشارکت غالبا از طریق ایفای نقش اعضا در کمیته‌ها و کمیسیون‌های مرتبط شکل می‌گیرد.
در ادامه جلسه پس از ارائه گزارش فرزاد حجازی فرهمند، دبیر اتحادیه درخصوص تغییرات اساسنامه، اعضاء با اکثریت آراء آن را تصویب کردند.
در این جلسه لیلا لطفی مدیرروابط عمومی اتحادیه خلاصه گزارشی از عملکرد چهار ساله اتحادیه ارائه کرد؛ سپس ابوالفتح صانعی، رامین فلاح و حسین رضوانی به تشریح بخشی از عملکرد چهارساله در حوزه‌های مختلف پرداختند. در این نشست خزانه‌دار اتحادیه نیز گزارش مالی اتحادیه را ارائه کرد و صورت‌های مالی مصوب شد.
در ادامه این جلسه انتخابات تعیین اعضای هیأت مدیره و بازرسان انجمن آغاز شد. براساس آرای به دست آمده ابوالفتح صانعی، عباس براتی، محمد اسلامی‌پور، رامین فلاح، حسین لسان، مصطفی وجدان‌دار، حسین رضوانی، سید افشین یادآور نیک‌روش و سعید میهن‌خواه به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و حسن بیداری‌فر و مجید محمدیان به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره انتخاب شده و قبول سمت کردند. همچنین براساس نتیجه به دست آمده از انتخابات تعیین بازرس، سهیل صادقیان به عنوان بازرس اصلی و سمیه حقوقی به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی ایران برگزیده شده و قبول سمت کردند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0