• گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:15916
  • زمان انتشار:جمعه 10 مرداد 1399-14:55
  • کاربر:
درخشش گروه روابط‌عمومی شرکت مس در جشنواره تبلیغات و روابط‌عمومی

در جشنواره ملی تبلیغات و روابط‌عمومی، گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران توانست با کسب سه جایزه و نشان برتر، در عرصه روابط‌عمومی خوش بدرخشد. 
مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی: همدلی و هم‌افزایی رمز موفقیت روابط‌عمومی‌هاست

به گزارش اقتصادنامه، حیدر ضیغمی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی در مراسم انتخاب برگزیدگان این جشنواره با بیان این‌که همدلی و هم‌افزایی رمز موفقیت روابط‌عمومی‌هاست، گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران با رهنمودها و ارشادات دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت در گروه روابط‌عمومی با چهار مجموعه روابط‌عمومی در مجتمع‌های سرچشمه، شهربابک و سونگون و همچنین ستاد تهران، با همدلی و هم‌افزایی در سال گذشته هم در حوزه روابط‌عمومی و هم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت‌های گسترده‌ای را به انجام رساند. خدا را شاکرم که این فعالیت‌ها مورد تایید داوران جشنواره تبلیغات و روابط‌عمومی قرار گرفت.

وی افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران که در حال حاضر سومین شرکت برتر بورسی کشور است، در کنار فعالیت‌های تولیدی و توسعه‌ای خود فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با محوریت روابط‌عمومی‌ها به انجام رسانده است. علاوه بر موضوع مسئولیت‌های اجتماعی در ارتباط با ذی‌نفعان محلی شرکت و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، در ماه‌های گذشته با شیوع ویروس کرونا، روابط‌عمومی‌ها در همراهی تنگاتنگ با مدیریت ارشد سازمان برای مبارزه با کرونا بسیج شدند و توانستند در این زمینه بسیار مثمرثمر باشند. 

گفتنی است در این جشنواره ستاره طلایی روابط‌عمومی به روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران رسید. همچنین ستاره طلایی مدیریت و ستاره طلایی مسئولیت اجتماعی به «حیدر ضیغمی»، مدیر گروه روابط‌عمومی و مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تعلق گرفت. در جشنواره تبلیغات و روابط‌عمومی همچنین از «سیدعلی میرافضلی»، مدیر اسبق روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه و «محمدرضا رجب‌پور»، مدیر سابق روابط‌عمومی این مجتمع که در سال گذشته بازنشسته شده‌اند به‌عنوان ستارگان خدمت روابط‌عمومی تقدیر شد. 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0