جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 12:51:57 PM
چرا مساحت شعب بانک ملت کوچک است؟

آیا بانک ملت را از نظر احترام به مشتری می‌توان در رده یکی از برترین بانک‌های کشور قرار داد؟
سهم بانک ملت از کرونا چقدر است؟

بررسی‌های میدانی خبرنگار اقتصادنامه از شعب بانک ملت نشان می‌دهد که مساحت عمده شعبه‌های این بانک در تهران شاید به اندازه یک سوپر مارکت باشد.

در بیشتر شعب بانک ملت با مساحتی کم و مراجعه‌کنندگان زیادی روبرو هستیم. مراجعه‌کنندگانی که عمدتا پِیک‌های صاحبان اصلی حساب هستند و سطح اجتماعی و طبقاتی مشتریان این بانک را کاهش داده‌اند.

مساحت ناچیز شعب این بانک در خیابان‌های مختلف تهران سبب شده که در دوره اپیدمی کرونا، مراجعه کنندگان احساس خطر بیشتری کند.

فضای کوچک و تهویه نامناسب در شعب این‌بانک، مشتریان را در دوره پیک کرونا با مشکل روبرو کرده بطوریکه افرادی که مجبورند برای نقد کردن چک‌های خود در بانک ملت حضور یابند، با ترس و لرز ابتلا به کرونا راهی شعب این بانک می‌شوند.

معلوم نیست که مدیران ادوار بانک ملت چرا این همه علاقمند بوده‌اند که شعب خود را در سر چهارراه‌ها و تقاطع خیابان‌های اصلی و فرعی برقرار کنند.

در این شعبه‌ها تعداد افراد از ۵ نفر که بیشتر می‌شود نفس کشیدن در روزهای عادی سخت می‌شود چه برسد به ایام پیک کرونا.

پیشنهاد می‌شود که مدیران این بانک به جای کمیت شعب، به کیفیت شعب خود نیز فکر کرده، و ظاهر بانکداری مدرن را با افزایش مساحت شعب خود و بها دادن به طراحی داخلی بانک رعایت کنند.

در برخی شعب بانک ملت عموما کارمندان یکدست لباس نمی‌پوشند و معلوم نیست آنکه پشت باجه قرار گرفته کارمند رسمی بانک است یا آمده در قهوه‌خانه چای بنوشد!

شاید لازم باشد در دوران‌ پساکرونا، کارمندان بانک ملت با لباس‌های رسمی پشت باجه‌ها قرار گیرند تا مشتریان متوجه فرق یک بانک مدرن با بانک‌های محلی و هیاتی شوند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین