شنبه 1 ارديبهشت 1403 شمسی /4/20/2024 8:07:57 AM

چهارمین جشنواره بین المللی رهبران کارآفرین اول اسفندماه سال جاری در تالار­ علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. 
برگزاری جشنواره بین المللی رهبران کارآفرین

به گزارش اقتصادنامه، جشنواره بین المللی رهبران کارآفرین در راستای بیانات مقام معظم رهبری و بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل و تأکیدات راهبردی رئیس جمهور در سال های ۹۲، ۹۳ و ۹۴  برگزار شد.

دوره های پیشین این جشنواره با حضور علی ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی سازمان مناطق آزاد، محسن رضایی دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازررگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد تا از تلاش ها و کوشش­های ارزنده برخی از رهبران کارآفرین اقتصادی و اجتماعی کشور تجلیل شود.

پس از برگزاری موفق سه دوره پیشین، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در نظر دارد چهارمین جشنواره رهبران کارآفرین را همراه با اعطای نشان عالی رهبران کارآفرین و با همکاری و مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سایر دستگاه های اجرایی، سیاستگذار و قانونگذار، اول اسفند ماه سال جاری در تالار­ علامه امینی دانشگاه تهران برگزار نماید.

اهداف برگزاری این جشنواره شناسایی و تقدیر از رهبران کارآفرین اقتصادی ایران، شناسایی و تقدیر از رهبران کارآفرین اجتماعی ایران، تجلیل از همت و تلاش کارآفرینان ملی و بین المللی کشور و انتقال تجربیات آنان به نسل جوان، ارج نهادن به تجربیات بزرگان و پیشکسوتان صنعت، تجارت و اقتصاد و ایجاد فضای رقابت و تلاش در جهت بهبود محیط کسب و کار کشور است.

 لازم به ذکر است، اقتصادنامه حامی رسانه ای چهارمین جشنواره بین المللی رهبران کارآفرین، اخبار این رویداد را به صورت لحظه ای منتشر خواهد کرد.



نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین