پنجشنبه 30 فروردين 1403 شمسی /4/18/2024 2:56:49 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:7595
  • زمان انتشار:سه شنبه 29 بهمن 1398-7:44
  • کاربر:

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای محصولات ایران‌خودرو گفت: این شرکت با همکاری جوانان متخصص صنعت دفاعی کشور توانسته تهدیدهای حاصل از تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کند و با تولید قطعات با فن‌آوری بالا صرفه جویی ارزی خوبی را نصیب کشورمان نماید.
همکاری ایران‌خودرو و صنعت دفاعی کشور برای تولید قطعات با فن‌آوری بالا

به گزارش اقتصادنامه، سردار دهقان خاطر نشان کرد: با تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و به تبع آن صنعت خودرویی کشور، شرکت‌های غربی از همکاری با خودروسازان سرباز زدند و تامین قطعات خاص خودرو، بخصوص قطعات حوزه الکترونیکی با مشکل مواجه شده بود.
وی تاکید کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی، ظرفیت‌های دانشی و فناورانه صنعت دفاعی برای حل مشکل و مرتفع ساختن نیازهای ملی به کمک خودروسازان آمد و تا به امروز موفق شده است با بهره گیری از توان شبکه همکار در بخش خصوصی کمک‌های شایان توجهی را ارائه کند.
سردار دهقان بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ صنعت خودرو در جامعه اظهار داشت:‌ خودرو سازان در جهت رضایتمندی مشتریان با تولید خودروهای کیفی و قیمت متناسب گام بردارند.
در ادامه فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، اجرای نهضت داخلی سازی، افزایش شمارگان تولید و ارتقای سطح کیفی محصولات را به عنوان مهمترین اولویت کاری این خودروساز دانست.  
وی افزود: در حال حاضر تولید روزانه به بیش از دوهزار دستگاه رسیده و تثبیت شده است. درصدد هستیم با اجرای میثاق‌نامه دوم که با قطعه سازان به امضا رساندیم تا پایان سال این عدد را در ۲۵۰۰ دستگاه مستحکم کنیم.
مقیمی تاکیدکرد: از هرگونه افزایش قیمت بازار هیچ منفعتی نصیب خودروساز نمی‌شود و قیمت نهاده‌های تولید چند برابر شده در صورتی که قیمت کارخانه محصولات هیچ تناسبی با آن ندارد.
وی رونمایی از سه محصول جدید در سال جاری را حاصل تفکر و مدیریت جهادی دانست و از تولید و رونمایی گیربکس شش سرعته در روزهای آینده نیز خبر داد و گفت: با اجرای نهضت ساخت داخل توانستیم با کاهش ۳۰ درصدی هزینه‌های تولید خودرو به افزایش ظرفیت‌های اشتغال و بازگشت به کار نیروهای تعلیق شده در صنعت قطعه سازی کمک کنیم.
حسن وفادار قائم مقام مدیرعامل در کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان کرد:‌ ایران‌خودرو با هدف ایجاد ثبات در روند تولید، تحویل و ارایه محصول و خدمات بدون نقص، متنوع و ایمن در شرایط تحریم‌های بین‌المللی برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی برای ارتقای سطح کیفیت محصولات در سال گذشته و امسال تعریف و اجرا کرده است.  
وی کیفیت را سرفصل تمامی برنامه‌های ایران خودرو در حوزه های مختلف تامین،‌ تولید و خدمات پس از فروش خواند و گفت: با نظارت‌های مستمر بر زنجیره ارزش خودرو، علاوه بر این که مانع افت کیفی محصولات می‌شویم،‌ به دنبال ارتقای کیفیت و ارایه محصول و خدمات مطلوب تر به مشتریان هستیم.

منبع: ایکوپرس



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین