پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 شمسی /5/2/2024 1:13:56 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:75257
  • زمان انتشار:دوشنبه 15 آبان 1402-11:15
  • کاربر:.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو با حضور ۷۶ شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد و مدیریت امور آزمایشگاه‌ها و خدمات فنی این سازمان نیز ضمن حضور در این نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان این عرصه از 13 الی 16 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خواهد بود.
حضور آزمایشگاه‌های سازمان زمین‌شناسی در نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو
به گزارش اقتصادنامه از روابط‌ عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به همراه مهندس احمد قرایی معاون اکتشاف و مهندس اکبر ابراهیمی مشاور رئیس سازمان و مدیر حراست در نخستین روز از آغاز به‌کار پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو در غرفه این سازمان حضور یافتند.

مدیریت امور آزمایشگاه‌ها و خدمات فنی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از سال 1345همزمان با سال‌های آغاز کار این سازمان به‌منظور تامین نیازهای آزمایشگاهی آنالیز موادمعدنی تاسیس شده است.

این بخش به مرور و با توجه به پیشرفت جهانی فناوری آزمایشگاهی، تقویت و به‌روز رسانی شد و در حال حاضر علاوه بر انجام خدمات آزمایشگاهی در چهار بخش آزمایشگاه تجزیه شیمیایی، آزمایشگاه ژئوشیمی، آزمایشگاه فلزات گرانبها و آزمایشگاه کانی‌شناسی در حیطه وظایف حاکمیتی، به دیگر مراکز دولتی، خصوصی، دانشگاهی و تحقیقاتی با تکیه بر تجهیزات متنوع و مدرن و کارشناسانی با مدارک تحصیلی بالا نیز خدمات‌رسانی می‌کند.

در این نمایشگاه، ۷۶ شرکت داخلی و خارجی با نمایش انواع محصولات، تجهیزات و مواد تولیدشده با فناوری نانو و همچنین تجهیزاتی کاربردی جهت شناسایی و اندازه‌گیری در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در حوزه فناوری نانو حضور دارند. این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نانویی کشور، محل مناسبی برای آشنایی با آخرین دستاورد‌ها و تحولات حوزه فناوری نانو است.

این نمایشگاه از 13 آبان الی  ۱۶ آبان ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در سالن‌های ۵ و ۴۴ نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن خلیج‌فارس میزبان بازدیدکنندگان است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین