جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 4:33:54 PM

در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، نشان عالی مسئولیت اجتماعی «پیشرفته» و لوح سپاس جشنواره به شرکت فولاد هرمزگان اعطا شد.
فولاد هرمزگان نشان عالی مسئولیت اجتماعی «پیشرفته» دریافت کرد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، با حضور روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد که علی دارابی، قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در حوزه حقوق و آزادی‌های اجتماعی مهمانان ویژه آن بودند.

در این جشنواره که هدف از برگزاری آن «کمک به توسعه فرهنگ سرآمدی سازمانی و مدل تعالی و سرآمدی از طریق روابط عمومی» عنوان شده، ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» نیز انجام شد.

هیئت داوران «سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در سازمان‌ها، به این ضرورت توجه دارد و بر این اساس، به پاس توجه، تاکید، برنامه‌ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی، نشان عالی و لوح سپاس مسئولیت اجتماعی «پیشرفته» را به عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اعطا کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین