پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 شمسی /5/2/2024 9:53:11 PM

درحالی معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از انسداد ۱۳ سایت متخلف در فروش بلیت هواپیما خبر داده که برخی از این سایت‌ها همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
۱۳ سایت فروش بلیت غیر مجاز هواپیما مسدود شد/ ۳ سایت همچنان فعال است

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، حسن خوشخو یادآور شد: در ادامه برخورد با پایگاهها و نرم افزارهای موبایلی متخلف، با پیگیری‌ های سازمان هواپیمایی کشوری و دستور دادستانی، ۱۳ درگاه فروش بلیت غیر مجاز دیگر مسدود شدند.

وی افزود: بر اساس دستور دادستانی، سایت‌های دیجی چارترdigicharter.ir، نیلی پرواز niliparvaz.ir، بیلیت کار bilitair.com، وان بلیت onebilit.ir، اسکای تیکت skyticket.ir، بیلیت ایر bilitkar.ir، ۷۲۴ch.ir ۷۲۴Ch، سایه سیر sayeseyr.com و sayeseyr.ir، ایران چارتر irancharter.ir، چارتر ۷۲۴ (charter.۷۲۴)، ایست تراول isttravel.ir و اکسین ۲۴ oxin۲۴.ir به عنوان سایت‌های غیر مجاز شناخته و مسدود شدند.

به گزارش تسنیم، با وجود اعلام انسداد ۱۳ سایت مختلف فروش بلیت هواپیما، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی از این سایت‌ها از جمله چارتر ۷۲۴ همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و خبری از انسداد آن نیست. فروش بلیت هواپیما در بلیت کار نیز همچنان ادامه دارد. ایست تراول isttravel.ir نیز با دامنه istland.ir مشغول فروش بلیت هواپیماست.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین