پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 شمسی /5/2/2024 12:49:45 AM

عملکرد خوب بیت کوین در سال جاری، تحت‌الشعاع عملکرد بهتر دیگر ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. به عبارت دیگر، اتریوم، لایت کوین و آلت کوین‌های کمتر شناخته شده، در ماه ژانویه گوی سبقت را از بیت کوین ربودند.
سال ۲۰۲۰ با وجود افزایش قیمت، سال بدی برای بیت کوین بوده است

 

به گزارش اقتصادنامه، برخلاف بیت کوین، آلت کوین‌ها به عنوان دارایی امن برای حفظ ارزش سرمایه در نظر گرفته نمی‌شوند. علاوه بر این، نه اتریوم و نه لایت کوین، در آینده نزدیک هاوینگ ، یا نصف شدن پاداش استخراج، را تجربه نخواهند کرد. بنابراین می‌توان گفت افزایش فعلی قیمت آلت کوین‌ها یک جهش عمومی و سراسری در قیمت ارزهای دیجیتال است و نمی‌توان آن را رویدادی چندان تاثیرگذار و پر اهمیت به حساب آورد.

با وجود تمام انتظاراتی که برای قیمت ۱۰.۰۰۰ دلاری وجود دارد، قیمت بیت کوین بار دیگر افت کرد و به حمایت ۹.۲۰۰ دلاری نزدیک شد.

اگر بیت کوین نتواند در ماه فوریه به رشد خود ادامه دهد، این اولین فوریه بعد از هفت سال خواهد بود که کندل ماهیانه بیت کوین قرمز خواهد بود.

هاوینگِ پیش‌رو باعث یک روند نزولی بزرگ خواهد شد؛ چرا که برخلاف هاوینگ‌های گذشته، قیمت بیت کوین قبل از هاوینگ افزایش چشمگیری نداشته است و این موضوع سبب سرخوردگی معامله‌گران و خروج از بازار خواهد شد.

منبع: بلومبرگ فارسی



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین