شنبه 15 ارديبهشت 1403 شمسی /5/4/2024 9:38:36 PM

در بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران در سازمان مدیریت صنعتی جایزه برترین سازمان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به شرکت فولاد هرمزگان اختصاص یافت.
فولاد هرمزگان، برترین سازمان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط عمومی ایران» و بیست و دومین دوره از «جوایز صنعت روابط عمومی ایران» با حضور مدیران، متخصصان و کارشناسان این حوزه توسط موسسه کارگزار روابط عمومی ایران در سازمان مدیریت صنعتی با حضور باقر ساروخانی، سید مهدی الوانی ( پدر مدیریت دولتی ایران) و اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد.

جوایز ویژه، (NAIPRI) معتبرترین جوایز روابط عمومی ایران هستند که از سال ۱۳۸۰ به منظور ارج نهادن و ایجاد شناخت عمومی از دستاوردها و مشارکت‌های مثبت سازمان‌ها و متخصصان فعال روابط عمومی در ایران بنیانگذاری شده است که آثار و پروژه‌های مرتبط با روابط عمومی هر سازمان در ۱۵ بخش و در دو مرحله ارزیابی شده و برگزیدگان هر بخش معرفی می‌شوند.

در این دوره، روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان و مدیریت روابط عمومی این شرکت به دلیل فعالیت گسترده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق به کسب عنوان برترین سازمان در حوزه مسئولیت اجتماعی شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین