جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 6:23:06 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:62109
  • زمان انتشار:سه شنبه 1 فروردين 1402-23:59
  • کاربر:

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.
پیام نوروزی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط‌عمومی سایپا، در این پیام آمده است:

به نام خداوند مهرآفرین

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
با درود و تحیت

بهار آغاز تحول، موسم نوشدن و رویش دوباره طبیعت است که به ما می آموزد تا با اتکاء به خالق هستی، در عرصه کار و زندگی با رویکردی نو در مسیر تعالی و پیشرفت گام برداریم و با تمرکز بر اهداف و برنامه ها لحظه ای درنگ نکنیم چرا که قطار پیشرفت ایستگاه توقف ندارد.

بهار ۱۴۰۲ در تقارن با ماه بهار قرآن، فرصتی گران بها برای آغاز تحول و ناب زیستن است. امیدوارم که بتوانیم از تقارن این دو عید خجسته، در اندیشه و عمل بهره مند شویم.

در سال ۱۴۰۱ سختی ­ها و بحران های حاصل از تحریم های ظالمانه عرصه را برای صنعت خودرو تنگ کرده بود و از طرفی با افزایش بهای نهاده‌های تولید و هزینه‌های سربار و همچنین قیمت گذاری دستوری و عدم افزایش قیمت محصولات تولیدی بر دامنه مشکلات خودروسازان داخلی افزوده شد.

با همه این شرایط، سال ۱۴۰۱ را در حالی پشت سر می گذاریم که به مدد الهی و با تلاش، پشتکار، همدلی و همراهی تمامی کارگران، کارکنان و مدیران، گروه سایپا اندیشه تحول و تعالی را با رویکردی نوین به عمل ثمربخش و امیدآفرین مبدل ساخته است.

گروه خودروسازی سایپا در سال ۱۴۰۱ موفقیت های زیادی را به دست آورده که عمده این موفقیت ها به شرح زیر است:

-ارتقاء بهره وری با عبور مستقیم ۱۰۰ درصد و تجاری سازی تولیدات.

- کاهش زیان انباشته و افزایش سود عملیاتی.

- رشد چشمگیر حجم تولیدات و ثبت رکوردهای تولید در اغلب شرکت‌های زیرمجموعه.

- توسعه محصولات با طراحی خودروهای جدید سواری و تجاری شامل؛ ساینا.اس دوگانه‌سوز و ساینا.اسCVT و اتوماتیک، شاهین پلاس، شاهین اتوماتیک، اطلس، آریا، سهند، P۹۰، وانت پادرا لانگ، وانت کاریز، ون ۱۴ نفره و....

- تولید قوای محرکه جدید و بهینه سازی موتورهای فعلی.

- اولین واردکننده خودروهای جدید در راستای سیاست‌های دولت محترم.

- صادرات محصولات سایپا به ونزوئلا و انعقاد قرارداد صادرات به کشورهای روسیه و بلاروس.

- داخلی سازی خطوط و برخی از قطعات خودرو.

- ارتقاء کیفیت محصولات و افزایش اقبال عمومی جامعه برای خرید محصولات تولیدی گروه.

- رشد عرضه لوازم یدکی با کیفیت برای افزایش ایمنی خودروهای قدیمی.

- تکریم مشتریان در بخش خدمات پس از فروش.

- رعایت حقوق ذی‌نفعان درونی و بیرونی و...

بدون شک در کسب این موفقیت ها همه کارکنان پرتلاش در گروه سایپا و زنجیره تأمین نقش مؤثری داشته اند و همچنان چشم به همراهی‌شان دوخته ایم.

سال ۱۴۰۲ را برای گروه خودروسازی سایپا، سالی درخشان و پرفروغ در صنعت خودرو می دانم و امید فراوان دارم که با معرفی و عرضه محصولات جدید و به بارنشستن اغلب طرح‌های توسعه‌ای، پرچم سایپا بر بلندای بام صنعت خودرو به اهتزار درخواهد آمد.

فرا رسیدن عید نوروز و ماه پرخیر و برکت رمضان را به تمامی صنعتگران کشور، تلاشگران صنعت خودرو به ویژه همکاران گرانقدرم در تمامی واحدها و شرکت های زیرمجموعه گروه سایپا تبریک و شادباش می گویم و برای همه عزیزان سلامتی و موفقیت آرزومندم.

نام‌گذاری سال جدید با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و تاکید بر تداوم تولید و توسعه اشتغال برای جوانان، انگیزه‌ای مضاعف به جهادگران سنگر تولید در گروه خودروسازی سایپا خواهد بخشید تا در سایه تعهد و تخصص، پس از بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه و موفقیت در رونق‌بخشی به تولید، خود را برای یک جهش بزرگ در سال جدید آماده کنند.

اطمینان دارم که در سایه رهبری عالمانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و درایت و همت دولت خدمتگزار و مردمی، ایران اسلامی قله های عزت و افتخار را فتح خواهد کرد.

محمدعلی تیموری

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین