شنبه 22 ارديبهشت 1403 شمسی /5/11/2024 7:56:10 AM
مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت خبر داد:

مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: پنجره واحد پویش به‌صرفه بازار پوشاک، با همکاری چهار سکو (پلتفرم) داخلی از روز دوشنبه (۱۵ اسفندماه) آغاز به‌کار خواهد کرد.
تامین پوشاک به‌صرفه شب عید با همکاری ۴ سکوی داخلی از دوشنبه

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایرنا، «محسن گرجی» امروز (شنبه) در نشست خبری افزود: امسال همچون سال‌های گذشته که همزمان با شب عید و ایام‌پایانی سال جشنواره‌های فروش فوق‌العاده برقرار می‌شد، این رویداد با یک نوآوری برگزار می‌شود.

وی بیان‌داشت: امسال عرضه پوشاک به‌صرفه با قیمت و کیفیت مناسب به صورت برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سطح تهران و همه استان‌ها برگزار می‌شود که در تهران در بوستان گفت‌وگو، مصلی و ارم خواهد بود.

گرجی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، در سطح اصناف پوشاک، کیف و کفش، فروشگاه‌هایی با تخفیف ۲۰ درصد و بیشتر اقدام به عرضه خواهند کرد.

وی اظهارداشت: این رویداد از ۱۵ تا ۲۶ اسفندماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت تاکید کرد: نوآوری که امسال داشتیم استفاده از سکوهای دیجیتال فروش است و با هماهنگی‌های انجام شده چهار سکوی باسلام، بانی‌مد، دیجی‌استایل و کسبینو در آن حضور خواهند داشت که هر یک با محصولات متنوعی از برندهای داخلی کار می‌کنند.

برپایه این گزارش، حذف هزینه ارسال به تمام نقاط کشور و تعویض یک بار رایگان پوشاک، از جمله شرایط عرضه محصول توسط سکوهای یاد شده است. همچنین عرضه‌کنندگان کالا در این پلتفرم‌ها، مالیات و کرایه مغازه نمی‌دهند و به همین دلیل نیازی به اخذ مجوز هم ندارند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین