جمعه 28 ارديبهشت 1403 شمسی /5/17/2024 9:03:55 AM
  • گروه مطلب:| خبر| صنعت| فارسی|
  • کد مطلب:61743
  • زمان انتشار:چهارشنبه 10 اسفند 1401-17:37
  • کاربر:

رئیس مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نانوایی‌ها و گرانفروشی بیشترین شمار شکایت‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۲۴ را به خود اختصاص داده‌اند.
بیشترین شکایت‌ و تخلف‌های ثبت شده در سامانه ۱۲۴ از نانوایی‌ها و گرانفروشی است

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایرنا، محمد میرجلیلی اعلام کرد: با تغییر رویکرد صورت گرفته، سامانه ۱۲۴ نه تنها به درخواست‌ها و شکایت‌های مردمی در ارتباط با مسائل صنفی بلکه به همه موضوع‌های حوزه کسب و کار رسیدگی می‌کند.

وی ادامه داد: بر این اساس سامانه ۱۲۴ که به صه صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی فعال است، به مرکز یکپارچه صنعت، معدن و تجارت تبدیل شده و واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و صنفی و صاحبان کسب و کار می‌توانند مساله یا شکایت خود را بیان کنند.

میرجلیل عنوان کرد: با این حال در زمان حاضر عمده شکایت‌های مردمی در سامانه ۱۲۴ مربوط به کد یک سامانه یعنی مسائل صنفی است و در میان کدهای تخلف نیز گرانفروشی بیشترین میزان ثبت شکایت را داشته است.

وی توضیح داد: پس از ثبت تماس‌ها، شکایات و درخواست‌ها به صورت الکترونیکی و بلافاصله در اختیار بازرسان قرار می‌گیرد تا در فرآیند بررسی قرار گیرد.

رئیس مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت وزارت صمت اظهار کرد: در زمان حاضر سرعت بازرسی‌ها افزایش خوبی یافته و شکایت‌ها در کمترین زمان ممکن از سوی تیم‌های نامحسوسی بازرسی بررسی و در صورت احراز تخلف فرآیند قانونی آن آغاز می‌شود.

میرجلیلی با اشاره به لزوم کنترل بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، گفت: طرح نظارتی ویژه این ایام در سراسر کشور اجرایی می‌شود که با پایش و کنترل بازار نقش موثری در افزایش رضایتمندی مردم دارد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین