پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 شمسی /5/2/2024 11:27:42 AM
  • گروه مطلب:| خبر| انرژی| فارسی|
  • کد مطلب:60418
  • زمان انتشار:دوشنبه 9 خرداد 1401-1:21
  • کاربر:.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از استمرار همکاری با دستگاه‌های امدادرسان و تأمین و ارسال کمک‌ها و نیازهای ضروری به آبادان خبر داد.
استمرار همکاری شرکت ملی حفاری با دستگاه‌های امدادرسان

به گزارش اقتصادنامه به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی، روز دوشنبه (۹ اردیبهشت‌ماه) با بیان این مطلب گفت: حسب دستور معاون‌ وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به شرکت‌های تابع فعال در جنوب، مبنی بر حضور و مشارکت فعال در پشتیبانی و همیاری با دستگاه‌ها و سازمان‌های امدادرسان در آواربرداری ساختمان تخریب‌شده متروپل در آبادان، این شرکت نیز نسبت به بسیج امکانات و تأمین نیازهای لازم اقدام کرده است.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و مصدومان این حادثه دلخراش افزود: براساس اعلام نیاز ستاد بحران استان و شهرستان آبادان شرکت ملی حفاری ایران در ساعات گذشته یک دستگاه کانکس، یک دستگاه خودرو یخچال‌دار، چند دستگاه بی‌سیم سیار، همچنین تعداد قابل‌توجهی کاور شب‌نما و دستکش ایمنی برای استفاده نیروهای امدادی اختصاص داد و به آبادان ارسال کرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه دو دستگاه آمبولانس با تجهیزات و گروه‌های خدمات ایمنی و آتش‌نشانی و امدادی و شماری از بسیجیان شرکت از نخستین ساعات بروز حادثه به این موقعیت اعزام شدند، اظهار کرد: دومین محموله کمک‌های شرکت همانند مرحله نخست شامل هزار وعده (‌صبحانه،‌ ناهار و شام و میان‌وعده)، بسته‌های‌ آب‌معدنی، مواد غذایی پروتئینی، لبنیات، خشکبار و... روز یکشنبه از اهواز به آبادان انتقال یافت.

گلپایگانی گفت: گروه‌های ایمنی و آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی و بسیجیان ملی حفاری تا زمانی که ستاد بحران تشخیص دهد در موقعیت استقرار دارند و تأمین مواد غذایی به‌صورت هر سه روز یکبار بر اساس تقسیم کار میان شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران‌ انجام خواهد شد.

وی ضمن عرض خدا قوت به گروه‌های امدادی و خدمات‌رسانی افزود: مجموعه نفت در خدمت مردم شریف آبادان است و امدادرسانی و پشتیبانی با هماهنگی مقام‌های محلی و ستاد بحران استان تداوم خواهد یافت.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین