يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 شمسی /5/5/2024 4:33:23 PM
  • گروه مطلب:| خبر| انرژی| فارسی|
  • کد مطلب:60227
  • زمان انتشار:شنبه 6 فروردين 1401-13:47
  • کاربر:.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: با تلاش کارکنان سختکوش این شرکت در پنج روز نخست فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱، حفر و تکمیل سه حلقه چاه نفت در موقعیت‌های عملیاتی مناطق نفت‌خیز جنوب محقق شد.
تکمیل ۳ حلقه چاه نفت در  مناطق نفت‌خیز جنوب

به گزارش اقتصادنامه به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مسعود افشار روز شنبه (ششم فروردین‌ماه) با تبریک سال نو و عید نوروز به مجموعه کارکنان و خانواده‌های آنها گفت: تلاشگران این شرکت به‌طور شبانه‌روزی در تمامی ایام سال در اجرای برنامه‌های صنعت نفت در حال انجام وظیفه هستند که عملکرد همکاران در روزهای تعطیل سال نو بیانگر همت و تلاش بی‌وقفه آنها است.

وی با این توضیح که هم‌اکنون ۶۱ دستگاه از مجموع ۷۳ دستگاه حفاری شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور در زمینه حفر چاه‌های توسعه‌ای، توصیفی، اکتشافی و تعمیری و تکمیلی در مدار عملیات قرار دارند، اظهار کرد: عملیات تکمیل چاه شماره ۱۲۰ بی‌بی‌حکیمه در گستره عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در مناطق نفت‌خیز جنوب ساعت ۲۴ سه‌شنبه (دوم فروردین‌ماه) به اتمام رسید.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: همچنین به‌وسیله دستگاه حفاری  ۸۷ فتح از مدیریت عملیات حفاری خشکی - ۳، نیمه شب (چهارم فروردین‌ماه) چاه شماره ۳۵۸ و دستگاه حفاری شماره ۴۱ فتح از مدیریت عملیات خشکی ۲ در نیمه شب پنجم فرودین‌ماه چاه ۳۰۲ در میدان نفتی گچساران تکمیل نهایی شدند.

افشار افزود: برابر اعلام مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۳ در ساعت ۶ بامداد (سوم فروردین‌ماه) دستگاه حفاری ۷۱ فتح روی چاه شماره ۳۴ در موقعیت میدان نفتی کوپال در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در مناطق نفت‌خیز جنوب مستقر شد و شروع به‌کار کرد.

وی با اشاره به اینکه این دکل از سال ۱۳۹۱ به ناوگان حفاری شرکت پیوست، اظهار کرد: دستگاه حفاری ۷۱ فتح از ابتدای راه‌اندازی تا به امروز حفاری و تکمیل ۲۰ حلقه چاه نفت را در کارنامه خود دارد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با قدردانی از مجموعه کارکنان عملیاتی، پشتیبانی، خدمات فنی و خدمات ویژه و... گفت: حفاری و تکمیل این چاه‌ها حاصل سعی و کوشش جمعی همه همکاران در معاونت‌ها و مدیریت‌های مختلف سازمان است که به‌صورت مکمل یکدیگر در اجرا و تحقق برنامه‌ها و اهداف شرکت مشارکت می‌کنند.

گفتنی است: در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۷۹ حلقه چاه نفت و گاز شامل هفت حلقه توسعه‌ای/ توصیفی، پنچ حلقه اکتشافی و ۶۷ حلقه تعمیری با کاربست دستگاه‌های حفاری شرکت ملی حفاری ایران در نقاط خشکی و دریایی استان‌های نفت‌خیز کشور حفر و تکمیل شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین