جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 5:35:34 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:60097
  • زمان انتشار:يکشنبه 9 بهمن 1401-17:17
  • کاربر:
مدیرعامل این شرکت خبر داد

شرکت ایران خودرو خراسان موفق شد در ارزیابی‌های انجمن مدیریت ایران و دانشگاه خاتم، تندیس سیمین مسوولیت های اجتماعی را به دست آورد.
تندیس سیمین مسوولیت های اجتماعی به ایران خودرو خراسان رسید

به گزارش اقتصادنامه، مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این باره گفت: این شرکت به عنوان شرکتی بزرگ و تاثیر گذار در استان، پروژه های متعددی برای اجرای درست مسوولیت های اجتماعی در حوزه های آب، محیط زیست و منابع طبیعی  را انجام داده است.
بیژن زاهدی فرد از هدف گذاری کسب تندیس زرین برای سال آینده خبر داد و گفت: ایران خودرو خراسان در حوزه مسوولیت های اجتماعی و محیط زیست اقدامات متعددی انجام داده است و این روند را با جدیت زیادی دنبال می کند، به گونه ای که در سال گذشته تندیس برنزی را کسب کردیم امسال به سطح سیمین ارتقا یافته ایم و برای سال آینده نیز کسب تندیس زرین را هدف گذاری کرده ایم. 
وی با اشاره به بهینه سازی مصرف انرژی، اظهار کرد: در حوزه انرژی و مصرف منابع برقی و آبی در شرایط سخت توانستیم مصرف انرژی را مدیریت کنیم و با همکاری تمامی کارکنان و خانواده ها، معادل میزان مصرف پنج هزار خانوار صرفه جویی محقق شده است. 
مدیرعامل ایران خودرو خراسان افزود: این شرکت در فضایی بالغ بر ۷۶۰ هکتار بیش از پنج هزار نفر نیروی انسانی را در خود جای داده است که ۸۰۰ نفر از آنان امسال جذب و مشغول کار شده اند که این امر نیز در راستای مسوولیت های اجتماعی این شرکت ارزیابی می شود. 
وی تصریح کرد: ایران خودرو خراسان با تولید سه محصول جدید آریسان۲، هایما 8S در سال جاری و محصول  دیگری که به زودی معرفی و تولید خواهد شد، توانسته گام های موثری را در مسیر تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو بردارد. 
مدیرعامل ایران خودرو خراسان گفت: با اقدامات صورت گرفته و حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و تحقق اهدف و برنامه این شرکت در سال جاری، زیان انباشته ایران خودرو خراسان در شش ماهه امسال به صفر رسیده و تا پایان سال نیز شاهد سودآوری خواهیم بود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین