پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 شمسی /5/2/2024 4:41:19 AM

با توجه به اطلاعات سازمان امور مالیاتی، تا پایان آذر ماه ۳۴۸ هزار میلیارد تومان وصول شده که نسبت به ماه قبل حدود ۳۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
وصول ۳۴۸ هزار میلیارد تومان مالیات در ۹ ماه

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، براساس داده‌های سازمان امور مالیاتی طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ در مجموع ۳۴۸ هزار میلیارد تومان وصول شده است. از این رقم سهم مالیات‌های مستقیم ۲۱۹ هزار میلیارد تومان و سهم مالیات برکالاها و خدمات ۱۲۸ هزار میلیارد تومان بوده است.

در بخش مالیات‌های مستقیم، ۱۴۴.۵ هزار میلیارد تومان از محل مالیات اشخاص حقوقی، ۶۲.۴ هزار میلیارد تومان از محل مالیات بردرآمدها و ۱۳ هزار میلیارد تومان از محل مالیات بر ثروت وصول شده است.

در حوزه مالیات برکالاها و خدمات نیز ۸۸.۳ هزار میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده، ۲۰.۲هزار میلیارد تومان از محل مالیات درآمد حاصل از یک درصد نرخ مالیات بر ارزش افزوده موضوع ماده ۳۷ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت وصول شده است.

درآمدهای مالیاتی تا پایان آبان ماه به حدود ۳۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود که با توجه به درآمد ۳۸۴ هزار میلیارد تومانی که تا پایان آذر ماه وصول شده است، رقم مالیات آذر به ۳۷.۷ هزار میلیارد تومان رسیده است.

گفتنی است، درآمدهای مالیاتی مهر و آبان به ترتیب ۵۰ همت، ۴۰ همت بوده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین