چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 شمسی /4/24/2024 5:10:40 AM
  • گروه مطلب:| خبر| انرژی| فارسی|
  • کد مطلب:53128
  • زمان انتشار:جمعه 20 آبان 1401-14:53
  • کاربر:
سخنگوی دولت خبر داد:

سخنگوی دولت با اشاره به برخی اظهار نظرها برای گران شدن بنزین، گفت: دولت هیچ پیشنهادی برای افزایش قیمت بنزین نداشته و ندارد، در مجلس شورای اسلامی پیشنهاداتی برای افزایش قیمت گاز، سوخت پتروشیمی و مسکن داده شده است که دولت این افزایش قیمت را نپذیرفته است.
رد پیشنهاد مجلس برای افزایش قیمت سوخت

به گزارش اقتصادنامه، علی بهادری جهرمی روز پنجشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان پیرامون کمبود دارو افزود: همزمان رییس جمهور دستور دادند در حوزه سیاستگذاری دولت در وزارت بهداشت و همچنین شرکتهای تولید کننده دارو که بخشی از آنها زیر مجموعه وزارت کار بودند، پیگیری و برخورد شود.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات نیز در خصوص این شرکتهای دارویی ورود کرد و یادآور می شوم که این رفتار دولت مردمی در قبال کوتاهی‌ها در چهارچوب برخورد با مشاور وزیر و معاون وزیر تاکنون سابقه داشته است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه دشمن علاقه ای به درمان درد مردم ایران ندارد، افزود: زمانی که بناست این مشکلات و دردها درمان شود، دشمن برافروخته می شود.

بهادری جهرمی بیان کرد: دولت اکنون تمام تلاش خود را دارد که صدای این مردم شنیده شود و درمان درد آنها باشد.

وی گفت: دولت مردمی در شرایط نامناسب اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را تحویل گرفت، این شرایط قابل قبول نبود حتی برخی از مردم در آن انتخابات با هدف اعتراض، به صندوق رای پشت کردند.

سخنگوی دولت به تورم ممتد، بالا و کم سابقه سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: فشار اقتصادی در شهریور سال ۱۴۰۰ و همچنین چند سال قبل آن به مردم وارد شده بود، این وضعی که دولت تحویل گرفته بود بخشی به دلیل اعتماد غلط گذشتگان به بیرون مرزها و البته برخی نتیجه تحریم هایی بوده است که دشمنان آن را فلج کننده نامیدند.

بهادری جهرمی با اشاره به گسترش فضای مجازی و پیامدهای آن در کشور اضافه کرد: همزمان بواسطه کرونا تجمعات و ارتباطات چهره به چهره در کشور به حداقل خود رسیده بود، به جای آن ارتباطات مجازی در اوج خود قرار گرفته بود، ارتباطاتی با سوی گیری ها از خارج کشور و به شکل نابرابر و جهت گیری شده پیش می رفت که در سه سال درگیری با کرونا این موضوع تشدید شد.

وی گفت: فشار کرونا و فضای مجازی تحت سیطره و برنامه ریزی دشمنان قرار گرفت و این شرایط فشار زیادی را به مردم و دولت وارد کرد.

بهادری افزود: دولت به همه نژادها و سلیقه ها اعتماد کرد و ریل گذاری بازگشت دولت به مردم را در پیش گرفت، به طوریکه دولت مردمی برای رفع مشکلات ملت ۳۱ سفر استانی را رقم زد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین