پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 2:11:34 PM

بزرگترین گروه رسانه‌ای کشور در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ حضور یافته است.
حضور فعالانه گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد در کیش اینوکس ۲۰۲۲+ گزارش تصویری
به گزارش اقتصادنامه، گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد به‌منظور معرفی آخرین خدمات خود در حوزه رسانه و مطبوعاتِ کشور با تیمی متشکل از خبرنگاران و مدیران ارشد خود در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری، بورس، بانک و بیمه حاضر شده است.
بر اساس این گزارش، گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد با مدیریت علیرضا بختیاری علاوه بر انتشار روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان پرتیراژترین روزنامه کشور توانسته برای سلیقه‌های مختلف رسانه‌هایی چون هفته‌نامه تجارت فردا، پایگاه خبری اقتصاد نیوز، شبکه تصویری اکو ایران، روزنامه انگلیسی فاینانشیال تریبون و پایگاه خبری روایت نامه  ایجاد کند.
روزنامه دنیای اقتصاد با سردبیری پویا جبل‌عاملی موفق شده مرجعیت اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌های اقتصاد ایران و جهان را به‌دست آورد و بستر دسترسی فرهنگ به اقتصاد آزاد در ایران را فراهم کند.
مجله تجارت فردا نیز با رویکرد بررسی مسائل کلان اقتصادی، سیاستگذاری و تصمیم گیری با سردبیری محمد طاهری، به یکی از هفته‌نامه‌های معتبر در این زمینه تبدیل شده است.
اکو ایران و اقتصادنیوز نیز با سردبیری مهدی نوروزیان بازوی تصویری، تحلیلی و خبری اقتصاد سیاسی کشور تبدیل شده و توانسته در این عرصه رسانه‌های معتبر و تاثیرگذارگذار باشد.
روزنامه فاینانشیال تریبون با سردبیری خسرو قدیری، نخستین رسانه اقتصادی انگلیسی زبان کشور است که فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اقتصاد ایران را در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی قرار می‌دهد.
همچنین انتشارات دنیای اقتصاد، با مدیریت محمود صدری، به‌عنوان یکی از پیشروترین انتشارات کشور توانسته کتاب‌های متنوعی برای گسترش دانش اقتصادی دانشگاهیان و عموم مردم منتشر کند.
مرکز همایش‌های دنیای اقتصاد نیز با مدیریت سروش فولادچی، توانسته همایش‌هایی تخصصی در زمینه‌های فولاد، معدن، مسکن، بورس، اقتصاد کلان و . . . برگزار کند و خدماتی در این زمینه به جامعه اقتصادی کشور ارائه کند به‌طوری که برخی همایش‌های آن نظیر فولاد به مرکز تصمیم‌سازی و سیاستگذاری بزرگان فولاد منطقه منا تبدیل شده است.
مرکز بررسی و تدوین تاریخ شفاهی دنیای اقتصاد بازوی جدید این گروه رسانه‌ای‌ست که قرار است مرجع تاریخ‌نگاری اقتصاد ایران و بنگاه‌های اقتصادی باشد و پایگاه خبری روایت نامه که بازوی رسانه‌ای این مرکز است به‌عنوان نخستین رسانه تاریخ شفاهی اقتصاد ایران، در این زمینه اطلاعات مستند را در اختیار تصمیم‌سازان و سیاست‌گذاران کشور قرار دهد.


نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین