سه شنبه 29 اسفند 1402 شمسی /3/19/2024 5:57:08 AM

بیمه زندگی، مزایای بسیاری دارد، بیمه‌گذاران کمتر به آن توجه می‌کنند.
مزایای بیمه زندگی سرمد که از آن بی‌اطلاعید

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، بیمه زندگی، نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت است که حکم پشتوانه مالی برای بیمه‌شده را دارد و علاوه بر ارائه پوشش‌های بیمه‌ای، مزایایی از جمله پرداخت سود و پرداخت تسهیلات را به همراه خواهد داشت. 

این نوع بیمه، در حقیقت می‌تواند مکمل بیمه تامین اجتماعی شما باشد و در صورتی که بیمه تامین اجتماعی ندارید، برای تامین آینده شما، ضروری است. 

یکی از مزایای دیگر بیمه زندگی، معافیت این بیمه‌نامه از پرداخت هر نوع مالیات است. 

اما بیمه زندگی، مزایای دیگری را هم برای بیمه‌گذاران به همراه دارد. پرداخت سرمایه پوشش فوت، به همراه اندوخته بیمه‌نامه در صورت فوت بیمه‌شده به استفاده‌کنندگان از بیمه‌نامه به صورت یکجا و یا به صورت مستمری، پرداخت سرمایه پوشش فوت ناشی از حادثه به همراه سرمایه پوشش فوت به هر علت و پرداخت غرامت نقص عضو جزئی و کلی ناشی از حادثه حداکثر به میزان سرمایه فوت از مزایای بیمه زندگی است. 

همچنین بیمه‌شدگان در مدت استفاده از این بیمه‌نامه، تحت پوشش پرداخت هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه و پرداخت هزینه‌های بیماری‌های خاص، بر اساس مفاد بیمه‌نامه خود هستند و در صورت از کارافتادگی کامل و دائم بیمه‌گذار، از پرداخت حق بیمه معاف خواهند بود و همچنین تا سه برابر حق بیمه پرداختی را به عنوان مستمری پرداخت خواهد شد. 

پرداخت مستمری به بیمه‌شده نیز در صورت از کارافتادگی کامل و دائم ناشی از حادثه نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از بیمه زندگی است. 

اگر برای خرید بیمه زندگی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با مرکز تماس 1516 بیمه سرمد تماس بگیرید.

بیمه سرمد از جوان‌ترین شرکت‌های حاضر در صنعت بیمه کشور است که در سال 1392 با حمایت بانک صادارات ایران تاسیس شده است. این شرکت، در سال 1399 توانست وارد باشگاه هزار میلیاردی‌های صنعت بیمه شود و در دو سال گذشته نیز حق بیمه تولیدی خود را افزایش داده است. 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین