سه شنبه 29 اسفند 1402 شمسی /3/19/2024 2:25:00 PM
دانشجویان با سردادن شعارهایی خواستار تعطیلی فعالیت گشت ارشاد شدند

به دنبال درگذشت مهسا امینی طی روزهای گذشته برخی از شهرهای کشور صحنه تجمعات اعتراضی به این حادثه بود. گزارشات منتشر شده در خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و ایسنا  تایید می‌کند که تعدادی از شهروندان در شهرهای مختلف، در اعتراض به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ساله اهل سقز تجمع کردند.
تایید تجمعات اعتراضی

به گزارش اقتصادنامه به نقل از دنیای اقتصاد، به دنبال درگذشت مهسا امینی طی روزهای گذشته برخی از شهرهای کشور صحنه تجمعات اعتراضی به این حادثه بود. آن‌طور که خبرگزاری فارس اعلام کرده است غروب یکشنبه حدود ۵۰۰ نفر از مردم سنندج با حضور در پیاده‌راه فردوسی در اعتراض به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ساله اهل سقز تجمع کردند. بر اساس این گزارش گفت‌وگوی خبرنگار فارس با برخی معترضین نشان می‌دهد که بسیاری از آنها معتقدند مهسا امینی تحت شکنجه فوت کرده است. این افراد عمدتا یا توضیحات پلیس را نشنیده‌اند یا نسبت به آن قانع نشده‌اند.

 فارس همچنین از بازداشت برخی افراد توسط پلیس خبرداده است. خبرگزاری فارس و تسنیم همچنین روز گذشته در گزارش‌هایی از تجمعات تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در پی درگذشت مهسا امینی، خبر داد. براساس این گزارش این تجمعات در دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه هنر تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران (دانشکده هنر) برگزار شده و در این تجمعات دانشجویان به یاد مهسا شمع روشن کرده و برخی دانشجویان نیز با سردادن شعارهایی خواستار تعطیلی فعالیت گشت ارشاد شدند. همچنین خبرگزاری «ایسنا»، دوشنبه شب خبر داد که تعدادی از شهروندان تهرانی در اعتراض به عملکرد گشت‌‌ ارشاد و مرگ مهسا امینی تجمعی را در خیابان حجاب برگزار کردند. 

 

منبع عکس: فارس

 



نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین