سه شنبه 29 اسفند 1402 شمسی /3/19/2024 5:32:45 AM

رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی از تفاهم با قطری‌ها برای ایجاد دفتر مشترک میان دو کشور با هدف توسعه روابط حمل‌ونقل و رفع آنی مشکلات خبر داد.
رشد ۲۰ درصدی صادرات ایران به قطر/ سهمیه تماشاگران ایرانی در جام جهانی اعلام شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، جاسم‌بن‌السیف‌السلیطی وزیر حمل‌ونقل قطر به همراه هیئت همراه صبح امروز با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی  دیدار و درباره موضوعات مختلف به رایزنی پرداختند.

 در این دیدار بر توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های حمل‌ونقل دریایی، هوایی و تراتزیت بین‌المللی تاکید شد. همچنین در این نشست در خصوص مسائل مختلف مربوط به مسابقات جام جهانی و تسهیل سفر و اقامت ایرانی‌ها طی این ایام رایزنی شد.

طی این دیدار نماینده وزارت ورزش و امور جوانان اعلام کرد برای هر از بازی‌ جام جهانی 7500 بلیت به کشور ایران از سوی کشور قطر اختصاص یافته است. در این نشست همچنین اعلام شد طی 6 ماهه نخست امسال حجم مبادلات کالاهای ایرانی از بنادر بوشهر و دَیِر به بنادر قطر با 20 درصد افزایش همراه شده است.

وزیر راه‌وشهرسازی ضمن تاکید بر وجود فرصت‌های زیاد همکاری برای ایران و قطر، بر ایجاد دفتر مشترک میان دو کشور برای همکاری‌ها در حوزه حمل‌ونقل تاکید کرد.

وزیر حمل‌ونقل قطر نیز با بیان اینکه ارتباطات‌ میان دو کشور برادرانه و عمیق است، ایجاد دفتر مشترک را که از سوی وزیر راه و شهرسازی ایران مطرح شد، امری ضروری برای توسعه این روابط دانست.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین