جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 11:02:11 PM
معاون وزیر صمت خبر داد:

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشارکت وزارت صمت در ساخت بیش از ۹۳ پُست برق، گفت: تامین زیرساخت‌های مختلف بخش صنعت و تولید برای تسهیل حضور صنعتگران و فعالان اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور از اولویت‌های وزارت صمت است.
مشارکت وزارت صمت در ساخت بیش از ۹۳ پُست برق/ تسهیل حضور صنعتگران و فعالان اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایرنا، علی رسولیان روز سه‌شنبه در جریان سفر به جنوب شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین زیرساخت‌های مختلف بخش صنعت و تولید برای تسهیل حضور صنعتگران و فعالان اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور از اولویت‌های وزارت صمت است.

وی گفت: در ساخت بیش از ۹۳ پست برق با وزارت نیرو مشارکت کرده‌ایم که از پیشرفت خوبی برخوردار است و در یکی دو سال آینده مشکل تأمین برق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور نخواهیم داشت.

رسولیان افزود: دولت نیز در سفرهای استانی رئیس جمهور مصوبه‌های خوبی درباره ایجاد پست‌های برق داشته است که در این راستا ۱۶9 مصوبه در دور نخست سفرهای استانی مربوط به شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور بوده است که بخش مهمی از آن موضوع تأمین برق را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین درخصوص تأمین آب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور، بیان‌داشت: رویکرد ما استفاده از پساب شهری است که در استان تهران نیز پساب‌های شهری را خریداری کرده و درحال تصفیه و انتقال آن هستیم.

وی ادامه‌داد: در سایر استان‌های کشور نیز نقاط مشخص صنعتی نیازمند تأمین آب شناسایی شده است و امیدواریم با هماهنگی با وزارت نیرو بتوانیم بخش قابل توجهی از آب پایدار را برای فعالان صنعتی تأمین کنیم.

رسولیان تصریح‌کرد: شهرک صنعتی پیشوا دارای ظرفیت‌های خوبی است و امیدواریم بتوانیم با رفع مشکلات این شهرک، زمینه استقرار بیشتر صنایع را در این منطقه تأمین و به ایجاد اشتغال و توسعه کمک کنیم.

به گزارش ایرنا، رسولیان امروز با حضور در شهرک صنعتی پیشوا از یک طرح صنعتی درحال ساخت در زمینه تولید روغن نباتی و یک واحد تولیدکننده انواع ورق‌های MDF بازدید کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین