جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 10:18:55 AM
در نشست خبری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مطرح شد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعلام کرد که عزم خود را جزم کرده تا حامی واقعی برای کسب‌وکار‌های فناورانه و دانش بنیانی باشد.
مهرایران حامی دانش‌بنیان‌ها

به گزارش اقتصادنامه، در نشست خبری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این مجموعه ۳ خدمت ویژه برای شرکت‌های دانش بنیان و کارمندان را معرفی کرد:

۱.خدمات مربوط به تامین مالی و وام‌های خرد

۲.ارائه خدمات بانکی به شرکت‌ها

۳.ارائه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات

این بانک اعلام کرد تامین مالی و وام خرد شامل وام‌هایی برای کارمندان شرکت‌های دانش بنیان و افراد معرفی شده توسط آنها است.

از روش‌های اعطای این وام قرض‌الحسنه می‌توان به مشارکت، وجوه اداره شده و اعطای وام با اعتبار در حساب جاری شرکت است.

بانک مهر ایران این امکان را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا کارمندانشان با استفاده از وام کالا کارت از فروشگاه‌های معتبر و مورد تایید بانک، برندهای معروف و معتبر ایرانی را تهیه کنند.

طرح اندوخته اشتغالی و پرداخت وام امتیازی نیز دو طرح دیگر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای شرکت‌های دانش بنیان هستند.

فروش محصولات شرکت‌ها می‌تواند با اضافه کردن فروش اقساطی چند ‌برابر شود، بانک قرص‌الحسنه مهر ایران نیز به دنبال حمایت از تولید ایرانی است بنابراین شرکت‌ها می‌توانند با حمایت بانک مهر محصولات خود را به روش اقساطی به فروش برسانند.همچنین بانک مهر ایران پرداخت اقساط کالای فروخته شده شرکت‌ها را تضمین می‌کند.

خدمات پرداخت حقوق در قالب طرح‌های مهریار، مساعده مهر و بیمه عمر و همچنین امکان افتتاح حساب جاری و صدور رسته چک برای پرسنل و مشتریان حقوقی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان از خدمات دیگری است که بانک مهر به شرکت‌های دانش بنیان و کارکنان آن‌ها ارائه می‌دهد.

اگر شرکت‌های دانش بنیان نیاز به خدمات تخصصی تر در حوزه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات داشته باشند، بانک مهر در این زمینه هم در کنار این کسب‌وکارها خواهد بود و خدمات غیر حضوری از طریق اینترنت بانک و انواع وب سرویس ها دریافت کنند.

خدمات غیر حضوری شامل ساتنا، پایا، انتقال وجه داخلی، پرداخت حقوق، مشاهده صورتحساب‌ها، معرفی مشتریان و کارکنان برای دریافت وام و مشاهده پرونده تسهیلاتی کارکنان هستند.

پرونده خدمات زیرساختی به شرکت‌های فن‌آور و دانش بنیان با ارائه خدمات بانکداری اختصاصی دیجیتال و کارت به کارت بدون نیاز به کارت صورت می‌گیرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین