دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 2:57:12 PM
در مردادماه انجام شد؛

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سود ناشران از طریق سامانه سجام به حساب بیش از ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار سهامدار واریز شد.
پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان سود از طریق سجام

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایرنا، تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده از سوی سپرده‌گذاری حاکی از آن است که در دومین ماه تابستان سال جاری ۶۸ ناشر بازار سهام در مجموع ۱۰ هزار و ۵۶۵ میلیارد و ۶۶۴ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۸۲ تومان را از طریق سامانه سجام به حساب ۹ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۷۰۹ سهامدار واریز کردند.

بیشترین و کمترین سود پرداخت شده

بر اساس این گزارش در این دوره زمانی، در بین ۶۸ ناشر، بیشترین سود پرداختی با استفاده از سامانه سجام با مبلغ یک هزار و ۸۲۵ میلیارد و ۵۳۴ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۷۰۵ تومان متعلق به شرکت پالایش نفت اصفهان و کمترین سود پرداختی نیز با مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۲۲۰ تومان به گروه مالی کیان اختصاص داشته است.

بیشترین تعداد سهامدار

همچنین در اَمرداد ماه سال جاری ۳ شرکت سود سهام بیش از یک میلیون سهامدار را واریز کرده اند که شامل «سرمایه‌گذاری کوثر بهمن با یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۹۸۴ سهامدار، سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با یک میلیون و ۳۹۸ هزار و ۴۶۶ سهامدار و رایان هم افزا با یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۱۷۴ سهامدار» می شود.

کمترین تعداد سهامدار

در همین حال در دومین ماه تابستان امسال، ۳ شرکت نیز رکورددار کمترین تعداد سهامداری هستند که از طریق سجام سود سهامداران خود را واریز کرده اند که شامل«گروه مالی کیان با ۶ سهامدار، سیمان اردستان با ۱۳۳ و بیمه کارآفرین با یک هزار و ۳۴۲ سهامدار» است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین