پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 شمسی /4/25/2024 8:31:22 AM
با هدف هم‌افزایی پتانسیل اجزای زیست بوم فناوری و اقتصادی کشور صورت گرفت

با هدف هم‌افزایی پتانسیل اجزای زیست بوم فناوری و اقتصادی کشور کافه سرمایه کاموت متولد شد.
تولد کافه سرمایه کاموت
به گزارش اقتصادنامه، شرکت بهاران تدبیر کیش به عنوان برگزار کننده سلسله رویدادهای سالانه کیش اینوکس (Kishinvex) با توجه به سیاست ها و رویکردهای اقتصادی جدید کشور و اهمیت جذب و تامین سرمایه در مسیر توسعه طرح های دانش بنیان در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، بر آن شد تا به منظور  بهره برداری از تجربیات سال های گذشته و هم افزایی پتانسیل اجزای زیست بوم فناوری و اقتصادی کشور، اقدام به ایجاد ساختاری مدون و بومی با عنوان برنامه ملی کافه سرمایه کاموت کند.
بر اساس این گزارش، هدف از این طرح، تسریع بخشی و مدیریت مسیر به هم رسانی سرمایه گذاران و سرمایه پذیران در سه سطح طرح های کلان ملی– دانش بنیان و استارتاپ با حمایت و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق های پژوهش و فناوری است.
                           
در همین راستا شرکت بهاران تدبیر کیش، از صاحبان طرح های مستعد سرمایه گذاری مرتبط با محورهای اعلام شده دعوت کرده تا ضمن مطالعه شرایط پذیرش نسبت به ارسال مشخصات و خلاصه طرح در سایت https://shariftto.ir/cafe-capital اقدام کنند. 
این شرکت هم چنین  آن دسته از  سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی که تمایل به اطلاع از طرح های سرمایه گذاری،  تامین سرمایه و مشارکت در طرح های منتخب را دارند دعوت کرده از طریق لینک بالا آمادگی خود را جهت بررسی اولیه شرایط همکاری و ارتباط با کارشناسان سرمایه گذاری اعلام کنند.   
بر اساس اعلام این شرکت محورهای پذیرش طرح در برنامه کافه سرمایه 2022 در حوزه های انرژی شامل نفت، گاز و پتروشیمی، معدن شامل ماشین آلات استخراج و اکتشاف و فراوری مواد معدنی- صنعت ساختمان، سلامت شامل تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) شامل هوشمند سازی و متاورس، فناوری های نوین در صنعت گردشگری و شهرسازی و عمران شامل زیباسازی شهری، انبوه سازی مسکن و ... عنوان شده است.
شرکت‌های علاقمند برای کسب اطلاعات می‌تواند با شماره 09159142448 تماس برقرار کنند.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین