پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 شمسی /5/2/2024 11:39:20 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:50533
  • زمان انتشار:سه شنبه 25 مرداد 1401-11:32
  • کاربر:
معاون کیفیت شرکت زامیاد اعلام کرد:

کاهش ۱۰۰ نمره منفی در بازه زمانی کوتاه چهار ماهه، منجر به کسب دو ستاره کیفی برای محصول وانت زامیاد شد.
ارتقاء کم نظیر کیفیت وانت زامیاد/وانت زامیاد دو ستاره کیفی شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از ارتباطات زامیاد، سیدمحمد موسوی معاون کیفیت شرکت زامیاد ضمن اعلام این خبر گفت: توجه و اهمیت به مقوله کیفیت در این شرکت، برای تولید و عرضه محصول باکیفیت هم سو با تاکید نهادهای قانون گذار و اجرایی کشور در سال جاری موجب شد این شرکت در بازه زمانی چهار ماهه از ابتدای سال جاری با کاهش 100 نمره منفی، موفق به کسب دو ستاره کیفی برای محصول وانت زامیاد شود.

او درباره فرآیند کسب این موفقیت در بازه زمانی کوتاه مدت یادآور شد: با دستور مستقیم مدیرعامل شرکت زامیاد مبنی بر طراحی و اجرای پروژه‌های کیفی، این مهم در دستور کار معاونت کیفیت قرار گرفت و با استفاده از روش‌های نوین حل مسئله با رویکرد تیمی، معایب اعلام شده توسط شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در آدیت محصول، بر اساس درجه اهمیت، میزان نمره منفی و تعداد تکرار طبقه بندی و ایرادات مهم، به منظور رفع انتخاب شد.

معاون کیفیت شرکت زامیاد تصریح کرد: بر این مبنا و با استفاده از تکنیک های حل مساله، ریشه های بروز عیب توسط تیم‌های چند تخصصی بررسی و شناسایی شد و اقدامات اصلاحی برای حذف ریشه‌های بروز عیب و بهبود سطح کیفی تامین کنندگان قطعات و بهبود فرآیندهای تولیدی به سرعت در فرآیند اصلاحی و اجرایی قرار گرفت و موجب شد در بازه زمانی کوتاه مدت (چهار ماهه)، حذف کامل ایرادات فرآیندی و پرتکرار را در تولید محصول وانت زامیاد انجام شود.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: رویکرد بهبود مستمر کیفی محصول وانت زامیاد به دلیل جایگاه استراتژیک آن در میان خودروهای تجاری سبک کشور و مزایای رقابتی و عملکردی فنی این محصول برای مشتریان، همواره مورد توجه و اهتمام شرکت زامیاد است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین