جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 2:55:16 AM

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از اجرای تدریجی و مرحله ای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم عقب‌افتادگی ها در اجرای این قانون جبران و زیرساخت‌های لازم با دقت و پیگیری جدی فراهم شده است.
اجرای گام به گام قانون پایانه های فروشگاهی/ منظور: عقب‌افتادگی اجرای قانون در دولت سیزدهم جبران شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، داوود منظور رییس سازمان امور مالیاتی با اشاره به مصوبه اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در تاریخ یازده مرداد 1401، گفت: در چارچوب فراهم آمدن زیرساخت‌ها و سامانه‌های لازم برای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه‌های مودیان، این قانون به شکل تدریجی و مرحله ای اجرا می شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با تقدیر از همه افرادی که در عملیاتی شدن این قانون نقش داشته اند، گفت: در دولت سیزدهم عقب‌افتادگی ها در اجرای این قانون جبران و زیرساخت‌های لازم با دقت و پیگیری جدی فراهم شده است و با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، شفافیت در اقتصاد و عدالت مالیاتی و همزمان کاهش فرار مالیاتی، اعتماد عمومی مردم و مودیان به نظام مالیاتی افزایش خواهد یافت.

به موجب این مصوبه قانونی، مشمولینی که برای عضویت دراین سامانه فراخوان می‌شوند، مکلفند برای خرید و فروش تمام کالاها صورت حساب الکترونیک صادر کرده و نسخه‌ای از آن را برای سامانه پایانه‌های فروشگاهی ارسال کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین