سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 شمسی /4/23/2024 7:28:43 PM

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشحالیم که امروز دو باشگاه پرسپولیس و استقلال راه دشوار را در واگذاری طی کرده‌اند و با این اتفاق به موفقیت‌های چشم‌گیر دست پیدا کردند.
ابراز خوشحالی وزیر ورزش از واگذاری استقلال و پرسپولیس

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، سیدحمید سجادی در مجمع باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالیم که امروز دو باشگاه پرسپولیس و استقلال راه دشوار را در واگذاری طی کرده‌اند و با این اتفاق به موفقیت‌های چشم‌گیر دست پیدا کردند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: وقتی در رسانه ملی از خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت کردیم برخی از مدیران ورزشی گذشته از این صحبت‌ها انتقاد کردند و گفتند که این امر شدنی نیست ولی با لطف خدا توانستیم این مهم را انجام دهیم.

سجادی تصریح کرد: به برکت وجود ماه محرم امیدواریم که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که هر دو تیم مردمی و محبوب هستند دعا می‌کنیم که همچون گذشته موفق باشند و موجبات خوشحالی هواداران‌شان را فراهم کنند و مردم بیش از پیش به تصمیمات مسئولین و خدمتگزاران خود اطمینان کنند.

شایان ذکر است در حالی وزیر ورزش پذیره‌نویسی 10 درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را موفقیت‌آمیز تلقی می‌کند که این پذیره‌نویسی با استقبال سرد هواداران و فعالان بازار سرمایه روبرو شد؛ تا جایی که به واسط حضور حقوقی‌ها این پذیره‌نویسی انجام شد.

ضمن این که انتقال مدیریت و مالکیت این دوباشگاه، مشکلات مربوط به درآمدزایی در ورزش، انتشار شفاف و کامل قراردادهای این دو باشگاه و تداوم توقف نماد معاملاتی استقلال و پرسپولیس در تالار شیشه‌ای از جمله ابهاماتی است که تا کنون برطرف نشده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین