پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 11:48:48 PM

با حضور مدیران عامل بانک دی و شرکت متد، تفاهم‌نامه همکاری متقابل میان این دو مجموعه امضا شد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بانک دی و شرکت متد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در این نشست علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک، ضمن ابراز خرسندی از توسعه تعاملات متقابل میان بانک دی و شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره مدیریتی بانک گفت: امضای این تفاهم‌نامه در راستای تأکید ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر گسترش تعاملات و تمرکز مالی شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید با بانک دی است که امیدوارم زمینه تسریع سایر تفاهم‌نامه را نیز فراهم کند.
وی افزود: ایثارگران و جانبازان مهمترین جامعه هدف شرکت متد هستند که نیاز مبرم این عزیزان به خدمات درمانی با کیفیت، زمینه انعقاد این تفاهم‌نامه را برای تأمین مالی شرکت ایجاد کرده است.
قیطاسی با اشاره به لزوم ارائه خدمات متمایز به جامعه هدف بنیاد شهید گفت: سرعت عمل، تمایز و کیفیت خدمات بانک دی به جامعه معزز ایثارگری و خانواده شهدا باید برای این عزیزان محسوس باشد تا زمینه گسترش ابعاد تفاهم‌نامه‌هایی از این دست را فراهم کند.
مدیرعامل بانک دی با تأکید بر لزوم سرعت عمل در اجرایی‌شدن مفاد این تفاهم‌نامه در شعب تصریح کرد: مدیریت امور شعب باید در سریع‌ترین زمان ممکن مفاد تفاهم‌نامه را به تمامی شعب ابلاغ کند تا شاهد یکپارچگی عملیات شعب در اجرای این تفاهم‌نامه باشیم.
وی در پایان گفت: بانک دی آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با سایر شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران را دارد تا شاهد تمرکز منابع مالی تمامی شرکت‌ها در بانک باشیم.
در ادامه این نشست ایرج عربی، مدیرعامل شرکت متد، ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: عملکرد بانک دی در ارائه خدمات بانکی به جامعه هدف بنیاد شهید از بدو تأسیس تاکنون رضایت‌بخش بوده و در دوره مدیریت این بانک شاهد گسترش دامنه و کیفیت خدمات بانک به جامعه معزز ایثارگری بوده‌ایم که این امر نقطه عطفی در توسعه همکاری‌های متقابل بانک و بنیاد شهید است.
وی ادامه داد: شرکت متد با ۳۳ مرکز درمانی و توانبخشی، ۱۰۰۰ تخت روان‌پزشکی، خدمات اروتز و پروتز، امداد آمبولانس و پرستاری در سراسر کشور در نوک پیکان ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به جامعه ایثارگری است که بر این اساس بانک دی می‌تواند در کنار شرکت متد با ارائه خدمات بانکی و تأمین مالی کمک بزرگی به توسعه خدمات شرکت و افزایش رضایتمندی جامعه هدف کند.
وی در پایان مهمترین هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را تمرکز حساب‌های شرکت نزد بانک دی و ایجاد بستر راه‌اندازی میز خدمت در تمامی مراکز وابسته به متد دانست.
در ادامه محسن برزگر، عضو هیأت‌مدیره شرکت متد و مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جامعه هدف، با قدردانی از بانیان انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: خدمت‌رسانی به جامعه هدف بنیاد شهید یک وظیفه ملی است و هر کسی که گامی در مسیر خدمت به این عزیزان بردارد نزد خدا عزیز می‌شود.
وی ادامه داد: با ورود تیم جدید مدیریت بانک دی، نگاه به این بانک در میان مدیران بنیاد شهید و جامعه هدف بهبود پیدا کرده است که امیدوارم با پتانسیل به وجود آمده بتوانیم وارد فاز جدیدی از گسترش تعاملات متقابل باشیم.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین