سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 شمسی /4/23/2024 5:49:41 PM

تولید کنندگان محصولات خانه ای در گرانی های اخیر بدنبال تغییرات استراتژی فروش خود هستند.
تغییر استراتژی فروش شرکت های بزرگ

تورم جهانی که متعاقب پاندمی کرونا و نیز حمله روسیه به اوکراین پدیدار شد باعث شده که خانوارهای متوسط و فقیر بدنبال خرید محصولات ارزانتر باشند . همین امر سبب شده که برخی از برندهای مشهور درصدد تغییر استراتژی فروش خود باشند .

رویترز در این باره گزارش داده که برخی از این برندها مانند شرکت کلگیت به سمت خرده فروشان رفته اند و از آنها کمک خواسته اند. بر این اساس در هفته اول و سوم هر ماه – که دستمزدها در آمریکا پرداخت می شود- بر آن دسته از محصولاتی که بییشتر فروش رفته اند تخفیف بگذارند

بنا بر این گزارش ، در گیرودارهای افزایش قیمت و تورم ، سازندگان محصولات اصلی مانند خمیردندان کلگیت و دستمال توالت چارمین برای نگهداری مشتریان خود  استراتژی های تازه ای را در نظر گرفته اند . بر اساس گزارش هایی که به رویترز رسیده ، تولیدکنندگان محصولات خانوارها در نظر دارند تخفیف های بیشتری بر روی محصولات خود بدهند.

 یکی از کارهایی که شرکت کلگیت در نظر دارد انجام بدهد همکاری بیشتر با خرده فروشانی است که محصولات آنهها را بیشتر بفروشند به ویژه در هفته های اول و سوم هر ماه .

بر این اساس گلیت محصولات درجه یک خود را اولویت بندی می کند مثل خمیردندان های وایت پرو 10 دلاری . از سوی دیگر این شرکت قرار است در شروع هر ماه که دستمزدها پرداخت می شود بر روی اقلام بودجه ای در همان ماه و همزمان که حساب فروشنده را تسویه می کنند متمرکز شوند. کلگیت همچنین قیمت ها را بر روی تعداد کمی از محصولات ارزان قیمت خود را افزایش می دهد نه همه آنها را به طوری که برخی از آنها در دسترس مشتریانی که با حقوق اشان دست و پنجه نرم می کنند باشد .زیرا همین امر مانع از آن می شود که آن خریداران بدنبال گزینه هایی که با بودجه اشان سازگار باشند بروند.

به گفته کریشنا کومار ، رییس مدیریت مشتری در تحقیقات بازار شرکت آی آر آی :" تولید کنندگان شروع به بررسی خواسته های خرده فروشان کرده اند . آنها نمی خواهند تجارت را در برابر شبکه های ارزان  قیمت مثل فروشگاههای یک دلاری یا فروشگاههایی که تخفقیقات زیاد می دهند ، از دست بدهند . "

برر اساس داده های آی آر آی ، 47 درصد گوشت های خوراکی صبحانه مانند بیکن با استفاده از کوپن و یا تخفیفات دیگر در چهار هفته منتهی به 10 جولای خریداری شده که بالاترین درصد در شش ماهه اخیر است. همچنین در این مدت 10.39 درصد دستمال توالت و دستمال های کاغذی حوله ای با تخفیفاتی که داده شده خریداری شدند که بالاترین درصد از ابتدای سال جاری میلادی است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین