جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 12:46:11 PM
مدیر ارشد تجاری بیت‌پی:

سونی سینگ کارشناس ارشد تجاری بیت‌پی ، در یک مصاحبه ای توضیح میدهد که بیت کوین در سال جاری، اوج قیمت خود را از ابتدا تاکنون تجربه خواهد کرد.
بیت‌کوین در سال ۲۰۲۰ رکورد خواهد زد

علاوه‌بر این یک دیدگاه جدید از “چشم‌انداز کریپتو” توسط بلومبرگ پیش بینی میکند که بیت کوین مجدداً به رقم ۱۴۰۰۰ دلار تا پایان سال جاری دست خواهد یافت.

نوسانات بیت کوین در روزهای ابتدایی سال جدید بسیار بالاست، بگونه‌ای که از کمی کمتر از ۷۱۰۰ دلار به حدود ۸۴۰۰ دلار از سوم ژانویه تاکنون رسیده است. هم‌اکنون و در پی اصلاح قیمت، این رمزارز در محدوده ۷۹۰۰ دلار معامله میشود.

مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد بورس کالا در سرویس بلومبرگ، در “چشم‌انداز کریپتوی” جدید برای سال ۲۰۲۰ توضیح می‌دهد که نوسانات بیت کوین همچنان رو به کاهش خواهد بود.

علاوه‌براین، این تحلیل نشان می‌دهد که ۶۰۰۰ دلار مهمترین منطقه حمایتی است و مقاومت مهمی در تراز ۱۰۰۰۰ دلار میتوان قائل بود. مک‌گلون تصریح کرد، علاوه‌براین، احتمالاً بیت کوین درحالیکه قیمت آن یک سیر نزولی تا تراز ۳۰۰۰ دلار را تجربه خواهد کرد، به سطح جدید در عدد ۱۴۰۰۰ دلار خواهد رسید.

این تحلیلگر با مایک نووگراتز میلیاردر، در اینکه بیت کوین می‌تواند تبدیل به طلای دیجیتال جدید شود و سایر ارزهای رمزپایه را نیز پشت سر بگذارد هم عقیده می‌باشد:

“بیت کوین مجدداً بایستی بیشترین دارایی‌های رمزپایه را در سال ۲۰۲۰ به عنوان نسخه دیجیتال و منحصر بفردی از طلا به‌خود اختصاص دهد. بیت کوین به‌رغم اینکه به‌عنوان یک سیستم پول نقد الکترونیکی همتا به همتا طراحی شده است، همانند طلا به عنوان یک ارزش قابل ذخیره مطرح می‌باشد.”

مک‌گلون اظهار داشت که در ادامه شاهد روند نزولی بازار خواهیم بود، زیرا افزایش بیش از حد انواع ارزهای مختلف رمزپایه باعث کاهش قیمت‌ها خواهد شد. در ادامه این گزارش آمده است که افزایش قیمت طلا محرک اصلی قیمت بیت کوین است:

“اکثر شاخص‌های ما نشان می‌دهند که بیت کوین مایل است تجارت خود را در یک محدوده ادامه دهد و تمایل بیشتری برای پیشرفت با طلا دارد.”

افزایش حجم بازار آتی بیت کوین و علاقه‌مندی گسترده حاکی از آن است که توسعه بیشتر، افزایش ارزش افزوده را به‌همراه دارد. بلومبرگ انتظار یک ساختار قیمتی قوی و در نتیجه با ثبات را در سال جاری دارد. آینده به تطبیق و پذیرش بیشتر کمک خواهد کرد و اعتماد به فناوری‌های جدید را افزایش خواهد داد.

مدیر ارشد تجاری بیت‌پی، ضمن توضیح درخصوص چگونگی فراهم آوردن شرایط لازم توسط پادشاه رمزارزها برای ثبت یک رکورد جدید، تصریح کرد آنچه که میتواند سبب رشد فزاینده قیمت شود رویداد هاوینگ در اواسط ماه مه سال جاری نخواهد بود بلکه آنچه که در این راستا بعنوان یک کاتالیزور نه تنها برای بیت کوین که برای تمام رمزارزها عمل خواهد کرد همانا لیبرای فیسبوک است.

مساله قانونگذاری و رگولاتوری بیت کوین، بحث‌های سیاسی را در محافل منجر شد و در نتیجه سبب تبادل فعال دانش در سطح دولت شد، لذا به‌طور قطعی توسعه بیشتر اکو سیستم را افزایش داد.

من فکر می‌کنم بیتکوین رکورد جدیدی را ثبت و امسال از ۲۰،۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد. بیت کوین زمانی بالا می‌رود که اتفاقات پیش‌بینی‌نشده رخ می‌دهند. در سال گذشته، کاتالیست پشت آن، لیبرای فیسبوک بود. هیچ‌کس ندید که این اتفاق درحال روی دادن بود و این موضوع باعث شد که قیمت بیت کوین به سرعت بالا برود.

آقای سینگ اظهار داشت که شرایط برای روند صعودی جدید بیت کوین درحال حاضر وجود دارد. فیدلیتی و اسکوئر دو نهاد مهم هستند که در تطبیق و پذیرش بیشتر بیت کوین نقش دارند. فیدلیتی در اوایل سال گذشته سرویس کاستودی بیت کوین خود را راه‌اندازی کرد. اسکوئر هم پنج مهندس جدید را برای توسعه محصولات بیشتر بیت کوین استخدام کرده است.

بنابراین همه این شرکت‌های بزرگ فناوری درحال حاضر در این فضا قرار گرفته‌اند. من فکر می‌کنم شما به‌زودی محصولات جدیدی که به بازار می‌آیند را خواهید دید.

منبع: بلومبرگ فارسی



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین