شنبه 22 ارديبهشت 1403 شمسی /5/11/2024 3:12:01 PM

با دستور رئیس‌جمهور یارانه کمک‌معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان پرداخت خواهد شد.
یارانه رمضان برای 11 میلیون خانوار
به گزارش اقتصادنامه، با دستور رئیس‌جمهور و به‌مناسبت ماه مبارک رمضان؛ یک‌میلیون و پانصد هزار ریال یارانه کمک‌معیشت ماه مبارک رمضان به حساب بیش از 11 میلیون سرپرست خانوار واریز می‌شود.

بر این اساس یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به‌مبلغ یک‌میلیون و پانصدهزار ریال به‌ازای هریک از اعضای خانواده به حساب سرپرستان 11 میلیون و 38هزار و 520 خانوار واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش ساعت 24 جمعه 26 فروردین‌ماه 1401 یارانه یک‌میلیون و 500 هزار ریالی کمک‌معیشت ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز می‌شود.

این مبلغ به‌مناسبت ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان شناسایی‌شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که غالباً از دهک‌های اول تا چهارم به‌انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واریز خواهد شد.

منبع: تسنیم

گفتنی است پیش از این از ابتدای دولت سیزدهم، یارانه کمک‌معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر و با درآمد کم در دو مرحله و در مناسبت‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و عید باستانی نوروز به دهک‌های اول تا چهارم به‌انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی کشور بود، پرداخت شده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین