شنبه 1 ارديبهشت 1403 شمسی /4/20/2024 2:14:07 PM
دبیر اجرایی همایش "یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ (CTA۲۰۲۲)" خبر داد:

همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ (CTA۲۰۲۲)" با محوریت توسعه بازاریابی و بازارسازی کسب‌وکارها ۳۰ بهمن‌ماه با حضور مدیران و نخبگان کسب و کار برگزار می‌شود.
گلرنگ میزبان مدیران و نخبگان می‌شود

سارا مریدی دبیر اجرایی این همایش در گفت‌وگو با اقتصادنامه مطرح کرد: همایش "یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ" در راستای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ کشور به شرکت‌های تابعه گروه صنعتی گلرنگ و کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود و درصدد هستیم مدیران مجموعه‌ها را با پلتفرم‌های کاربردی تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم.

او افزود: در همایش "یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ (CTA۲۰۲۲)" قرار است علاوه بر شناسایی استارتاپ‌های دیجیتال مارکتینگ از نوآوران این عرصه حمایت شود و مدیران نسل جدید با مهمترین ترندهای دیجیتال مارکتینگ ایران و جهان و آینده‌پژوهی این حوزه‌ آشنا شوند.

مریدی با بیان اینکه این همایش همزمان با دومین دوره جایزه استارتاپی استاد محمد کریم فضلی اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، گفت: قصد داریم با شناسایی و اهدای جوایز به استارتاپ‌های برترحوزه دیجیتال مارکتینگ، در دومین دوره جایزه استارتاپی استاد محمد کریم فضلی به استارتاپ‌های برتر و سرآمد در اکوسیستم استارتاپی کشور جایزه اعطا کنیم و نوآوران این عرصه را مورد حمایت قرار دهیم.

دبیر اجرایی همایش با بیان اینکه گروه صنعتی گلرنگ در تلاش است که با برگزاری این همایش فضای تبلیغات سنتی را در عرصه کسب و کار متحول کند، گفت: مکانیزم جایزه به این شکل تعریف شده که تقریبا تمامی مدیران، معاونان و کارشناسان در این رویداد به عنوان ارزیاب شرکت می‌کنند و در در این رویداد به عنوان کارشناس و داور ایده‌های جذب شده، شرکت خواهند کرد.

او با اشاره به دستاوردهای این همایش در شناخته شدن ظرفیت‌های واقعی استارتاپ‌ها و کسب و کارهای دانش بنیان، اختراعات و ابتکارات، گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی کمک می‌کند تا دست‌اندرکاران کسب‌وکارها نسبت به نوآوری و فناوری‌های بروز در ارائه محصولات با استانداردهای بین‌المللی آگاه شوند.

به گزارش اقتصادنامه، همایش "یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ (CTA ۲۰۲۲) ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۹ صبح تا ۱۹ شب به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

صاحبان کسب و کار، کارآفرینان، مدیران و علاقه مندان به بازاریابی دیجیتال می‌توانند پیش از آن که مهلت ثبت‌نام به پایان برسد، بلیت خود را از طریق لینک پیوست شده خریداری کنند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین