پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 شمسی /4/25/2024 12:23:09 PM
در نشست هم‌اندیشی همایش "یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ (CTA2022)" مطرح شد:

نشست هم‌اندیشی همایش "یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ (CTA2022)" با حضور ریاست دانشگاه گروه صنعتی گلرنگ، مسوول کارخانه استارتاپی دانشگاه گلرنگ و فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ در راستای بررسی پتانسیل‌های موجود در اکوسیستم این عرصه برگزار شد. 
دیجیتال مارکتینگ شرط بقای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ
به گزارش اقتصادنامه، این نشست که با محوریت دیجیتال مارکتینگ، در فضای بازاریابی و بازارسازی شرکت‌ها برگزار شد، محورهای  همایش "یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ (CTA2022)" مورد بررسی قرار گرفت. 
سارا مریدی دبیر اجرایی همایش در ابتدای این نشست با تشریح محورهای "یا مرگ یا دیجیتال۷ مارکتینگ" مطرح کرد: این همایش در راستای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ کشور به شرکت‌های تابعه گروه صنعتی گلرنگ و کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود و قرار است مدیران مجموعه‌ها را با پلتفرم‌های کاربردی تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ آشنا کند. 
او با بیان اینکه دیجیتال مارکتینگ، ناگزیرترین راه برای نجات کار و کسب های امروزی تلقی می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از کسب‌وکارها امروزه به دلیل نبود آگاهی و استفاده از ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ با شکست مواجه می‌شوند و نمی‌توانند در بازار رقابتی امروز فعالیت کنند. 
او افزود: در همایش "یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ (CTA2022)" قرار است علاوه بر شناسایی استارتاپ‌های دیجیتال مارکتینگ شناسایی از نوآوران این عرصه حمایت شود. نکته حائز اهمیت این است که مدیران نسل جدید با مهمترین ترندهای دیجیتال مارکتینگ ایران و جهان و آینده‌پژوهی این حوزه‌ آگاهی کسب می‌کنند. 
در ادامه این نشست ریاست دانشگاه گروه صنعتی گلرنگ اظهار کرد: با توجه به‌ اینکه تبلیغات و بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ به آسانی و راحتی قابل اندازه‌گیری، سنجش و بهبود هستند گروه صنعتی گلرنگ در تلاش است که با برگزاری این همایش فضای تبلیغات سنتی را در عرصه کسب و کار ارتقا بخشد. 
او بیان اینکه همایش "یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ (CTA2022)" همزمان با دومین دوره جایزه استارتاپی استاد محمد کریم فضلی اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، گفت: درصدد هستیم علاوه بر شناسایی و اهدای جوایز به استارتاپ‌های برترحوزه دیجیتال مارکتینگ، قرار است در دومین دوره جایزه استارتاپی استاد محمد کریم فضلی به استارتاپ‌های برتر و سرآمد در اکوسیستم استارتاپی کشور جایزه تعلق بگیرد و نوآوران این عرصه مورد حمایت قرار بگیرند. 
ریاست دانشگاه گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: مکانیزم جایزه به این شکل تعریف شده که تقریبا تمامی مدیران، معاونان و کارشناسان در این رویداد به عنوان ارزیاب شرکت می‌کنند و در در این رویداد به عنوان کارشناس و داور ایده‌های جذب شده شرکت خواهند کرد. این جایزه بهانه خوبی است که حمایت‌ها بدون واسطه صورت بگیرد و بتوانیم فرصت مناسبی برای شناخته شدن ظرفیت‌های واقعی استارتاپ‌ها و کسب و کارهای دانش بنیان، اختراعات و ابتکارات فراهم شود.
او یادآور شد: این جایزه برای اولین بار در سال ۱۳۹۹ و با حضور ۶۷۵ استارتاپ داوطلب و انتخاب نهایی ۱۶ استارتاپ برتر اهدای بیش از یک میلیارد تومان جایزه شامل تابلوی طلا، سکه طلا و پول در مجتمع کوروش مال تهران برگزار شد که دستاورد چشمگیری در اکوسیستم نوآوری کشور داشته است. 
 مسوول کارخانه استارتاپی دانشگاه گلرنگ در ادامه این نشست هم‌اندیشی با تشریح ظرفیت‌های این مجموعه استارتاپی بیان کرد: کارخانه‌های نوآوری بازیگران جدید عرصه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی هستند که مفهوم  نوینی از هم‌افزآیی برای فعالان زیست بوم نوآوری ترویج می‌دهند. 
او تاکید کرد: برگزاری همایش "یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ" و دومین دوره استارتاپی استاد محمد کریم فضلی کمک می‌کند تا ذهنیت صاحبان کار و کسب ها، کارآفرینان
مدیران و مسوولان شرکت ها، مدیران بازاریابی وفروش، مدیران فروش، علاقه مندان به بازاریابی دیجیتال، مدیران توسعه کسب و کار
مدیران تبلیغات، مدیران تبلیغات مجازی، مدیران و کارشناسان توسعه کسب وکارها، متخصصین و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ به اهمیت نوآوری و فناوری‌های بروز در ارائه محصولات خود با استانداردهای بین‌المللی همسو شود.
در پایان این نشست هم‌اندیشی فعالان شناخته شده عرصه کسب و کار‌های دیجیتال مارکتینگ برای چگونگی برگزاری همایش و سرفصل‌های این رویداد به تبادل نظر پرداختند و پیشنهادهای خود را در راستای تولیدمحتوا و اطلاع‌رسانی همایش به جامعه استارتاپی کشور مطرح کردند. 
بنا بر اعلام روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ، همایش "یامرگ یا دیجیتال مارکتینگ(CTA 2022) و دومین دوره جایزه استارتاپی استاد محمد کریم فضلی ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. استارتاپ‌های علاقمندان به شرکت و ثبت‌نام در این همایش می‌توانند به سایت 
www.startupawardiran.ir مراجعه کنند و بلیت خود را از طریق سایت ایوند خریداری کنند.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین