به گزارش اقتصادنامه، ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور حتی به مناطق آزاد کشیده شده و شرکتهای داخلی در سایه فرصت ایجاد شده و نبود رقبا و برندهای بینالمللی در تلاشند تا بازار این مناطق را در دست گیرند.
پرسش اینجاست که تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی در غیاب رقبای خارجی آیا قادر خواهند بود محصولاتی با کیفیتِ مناسب و خدمات پس از فروش قابل قبول و استاندارد به مشتریان ارائه داده و رضایت آنان را جلب کنند؟
برخی گزارشهای رسیده به اقتصادنامه حاکی از آن است که مصرفکنندگان از قیمت بالا و کیفیت نامناسب، پاسخگو نبودن شرکتهای مربوطه و خدمات نامطلوب پس از فروش لوازم خانگی ساخت داخل گلایه دارند.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست