پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 شمسی /5/16/2024 11:04:32 AM
گروه مالی گردشگری آبروداری کرد

گروه مالی گردشگری در هشتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و سیزدهمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور خوش درخشید.
حضور پررنگ بانک گردشگری در کیش اینوِکس

به گزارش اقتصادنامه، گروه مالی گردشگری با تمام زیرمجموعه‌های خود در این نمایشگاه حضور یافت و فعالان بازار سرمایه، کارشناسان اقتصادی و عموم بازدیدکنندگان را در جریان فعالیت‌های خود قرار داد.

بر اساس این گزارش، غرفه این گروه مالی که به با معماری منحصر به فردی ساخته شده بود، روزهای پرکاری را در این‌نمایشگاه پشت سر گذاشت و با استفاده از کارشناسان پاسخگو توانست رضایت بازدیدکنندگان را جلب کرده و به پرسش‌های گوناگون آنان پاسخ دهد.

مدیران ارشد این گروه مالی نیز در پنل‌های مختلف همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور حضور یافتند و با سرمایه‌گذاران حاضر در جزیره کیش به گفت‌وگو پرداختند و نقشه راهی برای حل مشکلات آنان پیشنهاد دادند.

گروه مالی گردشگری یکی از بزرگترین هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری کشور است که از بدو تاسیس توانسته با تمرکز بر فعالیت‌های اقتصادی، علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق تولید در مناطق مختلف کشور، سودآوری خوبی برای سهامدانش در پی داشته است.

به گزارش اقتصادنامه، هشتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش همزمان با سیزدهمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور که با نام تجاری kishinvex۲۰۲۱ شناخته می‌شود از دوشنبه گذشته آغار بکار کرده و تا پنجشنبه ادامه دارد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین