جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 1:41:30 AM

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: سرمایه‌های انسانی، مادی و معنوی کم‌نظیری در شرکت وجود دارد که باید به بار بنشیند و با کار حرفه‌ای و برنامه‌ریزی دقیق، می‌توانیم موانع ایجاد شده را برداریم و اوج بگیریم.
مدیرعامل بیمه سرمد تشریح کرد؛ تمرکز بر کار حرفه‌ای، برنامه‌محوری و بیمه‌داری نوین

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسه شورای مدیران با حضور مدیرعامل جدید شرکت برگزار شد و رشنوادی در این جلسه در فضایی صمیمی، برنامه‌هایش را برای جبران عقب افتادگی و قرار گرفتن سرمد در میان برترین‌های صنعت بیمه تشریح کرد.

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: با توجه به اینکه از برنامه‌های سال ۱۴۰۰ عقب هستیم، یقین دارم تیم سرمد می‌تواند با تلاش بیشتر و تکیه بر تخصص خود، کاستی‌ها را جبران کند و اتفاقات پیش رو، عیار سرمد را نشان خواهد داد. موقعیت امروز ما، یک موقعیت مهم و حیاتی است و باید با کار و تلاش، عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم.

رشنوادی با بیان اینکه تمرکز جدی ما بر روی کار حرفه‌ای است و توجهی به حواشی نخواهیم داشت، افزود: تمرکز بر کار، اولویت اول شرکت است و انتظار داریم که همه مدیران و کارشناسان نیز تمرکزشان بر روی کار حرفه‌ای باشد. در کنار این، ما باید تفکر برنامه‌ریزی را جدی دنبال کنیم و برنامه‌محوری را در شرکت بیمه سرمد نهادینه کنیم. اصول برنامه‌ریزی در شرایط بحران به کار می‌آید و می‌تواند به ما در تحول شرکت کمک کند.

وی در ادامه به یکی از نکات کلیدی در برنامه خود برای سرمد اشاره و اظهار کرد: بنگاه‌داری نوین در صنعت بیمه و به تعبیری بیمه‌داری نوین، یکی از وجوهی است که باید آن را جدی بگیریم و برای آن برنامه داشته باشیم و برای تحولات عظیم دنیای امروز آماده باشیم. باید بیمه‌داری سنتی را کنار بگذاریم و در دنیای هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء به نوعی حرکت کنیم که از دنیا و تحولات آن عقب نمانیم.

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: شرکت، سرمایه‌های انسانی و مادی و معنوی کم‌نظیری دارد که باید به بار بنشیند. برنامه‌های ما هم برای سه ماهه پایان سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که می‌توانیم با کار حرفه‌ای و برنامه‌ریزی دقیق، موانع ایجاد شده را برداریم و اوج بگیریم.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین