جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 5:31:44 AM

امام جمعه مشهد گفت: آمریکا دید اگر فروش نفت ما توسعه پیدا کند، دیگر تحریم‌هایش اثر ندارد و آخرین حربه آمریکایی‌ها این بود که دیگر اجازه ندهند پول‌هایمان به وسیله بانک‌های جهانی به ما منتقل شود، اما اکنون اقدامات دولت ما به جایی رسیده است که دیگر به انتقال پول از طریق بانک‌های بین‌المللی احتیاج نداریم.
علم الهدی:دیگر احتیاجی به انتقال بین المللی پول نداریم

به گزارش اقتصادنامه، علم‌الهدی با اشاره به عملیات دریایی اخیر سپاه پاسداران، گفت: خوشبختانه بر اساس جراتی که این دولت دارد، بنا بر تحریم‌شکنی گذاشته شد. رهبری فرموند: "تحریم ابزار دشمن است و آن را لغو نمی‌کند، به دنبال تحریم‌شکنی باشید." در نتیجه تحریم‌شکنی، فروش نفت ما یک مقدار توسعه پیدا کرد تا ما بتوانیم با شگردهای خود، نفتمان را در دنیا بفروشیم و از این راه زندگی مردم خودمان را از زیر فشار دربیاوریم. آمریکا دید اگر فروش نفت ما توسعه پیدا کند، دیگر تحریم‌هایش اثر ندارد و آخرین حربه آمریکایی‌ها این بود که دیگر اجازه ندهند پول‌هایمان به وسیله بانک‌های جهانی به ما منتقل شود، اما اکنون اقدامات دولت ما به جایی رسیده است که دیگر به انتقال پول از طریق بانک‌های بین‌المللی احتیاج نداریم.

وی ادامه داد: آمریکا تصمیم گرفت با انجام عملیات نظامی، جلوی فروش نفت ما را بگیرد و برای این کار راه دزدی دریایی را انتخاب کرد. این‌ها نفتکش ما را دزدیدند و نفت آن را به نفتکشی دیگر منتقل کردند و آن را به نقطه دیگری سوق دادند. اما عزیزان دلاور سپاه پاسداران با بالگرد خود را رساندند و با اجرای عملیات هلی‌برن روی عرشه کشتی دشمن، آن را به تصرف خودشان درآوردند و به سمت آب‌های ایران آوردند و آمریکایی‌ها هم گرچه سعی کردند با ناو خود مانع از رسیدن کشتی به آب‌های ایران شوند، اما نتوانستند در برابر نیروی دریایی سپاه ایستادگی کنند و پا به فرار گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: این عملیات دلاورانه سپاه پاسداران آنچنان ارزش و قدرت نظامی‌ای برای ایران داشته است که همه خبرگزاری‌های دنیا آن را مخابره کردند، اما نکته‌ای که در عمق این عملیات وجود داشت، تحریم‌شکنی بود. دیگر تحریم‌های دشمن علیه ما شکسته شد. این ارزشمندترین قسمت این عملیات بود.

علم‌الهدی تاکید کرد: تمام این وقایع ترجمه همان کلام حضرت موسی خطاب به بنی‌اسرائیل است که گفت خدا با ماست. امروز آمریکا می‌ترسد همان بلایی که بر سر شوروی آمده است، بر سر او هم بیاید که عن قریب هم خواهد آمد. باور خود نسبت به خدا را تقویت کنید. خداوند یک حجت قدرتمندی چون حضرت ولی عصر(عج) روی زمین دارد و همه وقایع با هدایت او اتفاق می‌افتد. او دشمن را به انجام چنین عملیات‌های سخیفی تحریک می‌کند و سپس با نیروی بچه شیعه‌های غیور و از جان گذشته، دشمن را شکست می‌دهد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین