جمعه 31 فروردين 1403 شمسی /4/19/2024 7:36:18 AM

برندگان مرحله اول جوایز طرح «سپهر دوستی» بانک صادرات ایران با انجام قرعه‌کشی مشخص شدند و جوایز نقدی این مرحله به ٢٠ برنده خوش‌شانس تعلق گرفت.
اسامی برندگان طرح «سپهر دوستی» بانک صادرات ایران

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، قرعه‌کشی جوایز نقدی مرحله اول طرح «سپهر دوستی» این بانک ویژه اشخاص با حضور واحدهای نظارتی برگزار شد که طی آن به ١٠ نفر هر یک مبلغ یک میلیون تومان و به ١٠ نفر دیگر هر یک مبلغ ٥٠ هزار تومان تعلق گرفت و مبلغ جایزه به حساب برندگان واریز شد.

بانک صادرات ایران با هدف تقویت فرهنگ استفاده از درگاه‌های بانکداری الکترونیک و رشد کیفی خدمات از ابتدای سال جاری از طرح «سپهر دوستی» رونمایی کرد که بر اساس آن اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند از فروردین تا پایان شهریور سال ١٤٠٠ به دو روش انجام تراکنش‌های الکترونیکی با استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک از جمله همراه بانک، صاپ، اینترنت‌بانک، درگاه پرداخت اینترنتی و همچنین ایجاد و توسعه گروه با دعوت از دوستان کسب امتیاز کرده و به قید قرعه از جوایز نقدی ارزشمند بهره‌مند شوند.
در مرحله اول این طرح که از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه ١٤٠٠ ویژه اشخاص برگزار شد، هر یک از اعضای باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با ارسال دعوت‌نامه برای حداکثر ٤٠ مخاطب خود، آنها را برای مشارکت در طرح سپهر دوستی برای انجام تراکنش‌های الکترونیکی با استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک بانک از جمله همراه بانک، صاپ، اینترنت‌بانک و درگاه پرداخت اینترنتی دعوت کردند. 
در مرحله دوم این طرح که تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه خواهد یافت و با ایجاد و توسعه گروه با دعوت از دوستان نیز همراه است، امتیازات کسب شده از تراکنش‌های انجام ‌شده به‌علاوه امتیازات حاصل از دعوت دوستان و آشنایان به این طرح، مبنای شرکت در قرعه‌کشی خواهد بود. قرعه‌کشی گروهی در پایان اجرای طرح برگزار خواهد شد که طی آن از بین ٦٩ گروه برتر، چهار جایزه ٢٠ میلیون تومانی به مجموع ارزش ٨٠ میلیون تومان به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد. همچنین به اشخاص حقیقی، ٤٠ جایزه یک میلیون تومانی به ارزش مجموع ٤٠ میلیون تومان و ٤٠ جایزه ٥٠ هزار تومانی به ارزش مجموع دو میلیون تومان به نفرات خوش‌شانس این طرح اهدا می‌شود.
برای مشاهده نتایج این قرعه‌کشی می‌توانید به سایت باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی: https://club.bsi.ir  مراجعه کنید. همچنین استفاده‌کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران می‌توانند با ثبت‌نام در این باشگاه، اطلاعات بیشتری درباره این طرح کسب کنند.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین