جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 2:05:10 PM

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت‌: ممنوعیت ترد‌دهای استانی از فردا ششم شهریور مانند روزهای قبل اجرایی می شود.
محدودیت تردد بین استانی از فردا

به گزارش اقتصادنامه، بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا تا پایان بازه زمانی ۵ شهریور تردد در سراسر کشور ممنوع بود و پلیس در ورودی شهرها خودرو ها را باز می‌گرداند. 

از امشب پایان ممنوعیت تردد کرونایی به شهرهای قرمز و نارنجی اعمال می‌شود و تردد به شهرهای قرمز تنها مشمول جریمه خواهد بود. طرح ممنوعیت تردد کرونایی امشب پایان می یابد اما محدودیت های کرونایی همچنان باقی است و جریمه ها اعمال می شود.

از فردا روند ممنوعیت تردد بر اساس رنگ بندی شهر ها اعمال می‌شود و ورود به تمام شهرهای قرمز طبق دستور العمل ستاد کرونا همچنان ممنوع است اما در صورت تردد و ورود خودرو ها فقط جریمه می‌‌ شوند.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به این سوال که از فردا ٦شهریور ماه تردد‌های بین استانی در چه وضعیتی قرار می‌گیرند اظهار کرد: طرح مانند روزهای قبل اجرای می شود و تمام تصمیمات منوط به جلسه بعدی ستاد ملی مقابله با کرونا است و هنوز دستوری به ما ابلاغ نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا رانندگان باید برای تردد بلاتکلیف باشند، گفت: خیر از فردا شیوه تردد مانند روز‌های قبل است و تردد به و از شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است تا زمانی که ستاد کرونا به ما اعلام کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین