پنجشنبه 30 فروردين 1403 شمسی /4/18/2024 2:06:22 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:28620
  • زمان انتشار:يکشنبه 31 مرداد 1400-22:59
  • کاربر:
جانشین قرارگاه زیستی سپاه محمدرسول الله(ص) مطرح کرد:

جانشین قرارگاه زیستی سپاه محمدرسول الله(ص) گفت: گروه خودروسازی سایپا دلسوزانه و جهادی برای واکسیناسیون صنعت خودروسازی اقدام کرد.
استفاده از ظرفیت بسیج برای انجام واکسیناسیون صنعت خودرو و قطعه سازی / سایپا دلسوزانه و جهادی برای واکسیناسیون صنعت خودروسازی اقدام کرد

به گزارش اقتصادنامه، سردار سرتیپ پاسدار سید محمود حسینی در مراسم آغاز واکسیناسیون کارکنان شرکت های قطعه سازی، اظهارداشت: بیش از 20 ماه است که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا شده است و خیلی از خانواده ها داغدار شدند لذا در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی گروه بسیج در چهار حوزه مراقبت، نظارت، حمایت و واکسیناسیون اقدامات کمکی خود به شبکه بهداشت کشور را آغاز کرد.

وی ادامه داد: بر اساس طرح شهید سلیمانی، شاغلان ایران خودرو، سایپا و کارخانجات غرب تهران که تحت پوشش سپاه محمد رسول الله (ص) قرار دارند واکسینه می‌شوند و در گام بعدی هم خانواده این عزیزان واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

جانشین قرارگاه زیستی سپاه محمدرسول الله(ص) اظهارداشت: گروه خودروسازی سایپا با هماهنگی مطلوب، دلسوزانه و جهادی برای واکسیناسیون صنعت خودروسازی و قطعه سازی اقدام کرد، لذا امیدواریم این روند برای ماه های آتی ادامه پیدا کند تا تمام فعالان این حوزه دوز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کنند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: درخصوص واکسیناسیون با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت هدفمند همکاری می کنیم تا هم در سطح محلات و مناطق مختلف تهران و هم در سطح اقشار، واکسیناسیون به سرعت انجام شود.

وی گفت: در شرایط فعلی که واردات واکسن افزایش پیدا کرده و تعداد افراد مشمول بیشتر شده است، نیاز به افزایش مراکز و شیفت‌های واکسیناسیون داریم تا حوزه‌های خدمات دهی در امر واکسیناسیون بیشتر شود.

سردار حسینی افزود: امیدوارم با اقدامات پیش‌رو و کار جهادی که دوستان انجام داده‌اند نتایج خوبی را در مقابله با ویروس کرونا شاهد باشیم.

گفتنی است، در پی تفاهم‌نامه مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گروه سایپا، این گروه خودروسازی به عنوان نماینده وزارت بهداشت در صنعت خودرو (خودروسازان و قطعه‌سازان) انتخاب شد تا راهبری و هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان و کارگران این صنایع را انجام دهد؛ بر این اساس از دو هفته پیش طرح واکسیناسیون فعالان صنعت خودروسازی آغاز شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین