جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 4:59:46 AM
جهش قیمت‌ها در فردوسی؛

قیمت یورو در بازار آزاد امروز نسبت به ۶ روز قبل ۶۷۰ تومان بالا رفت و با قیمت ۳۲,۴۰۰ (سی و دو هزار و چهارصد ) تومان معامله شد.
اسکناس ۳۲ هزار تومانی در بازار

به گزارش اقتصادنامه، با افزایش آمار مرگ و میر بیماران کرونایی و روند صعودی مبتلایان، ستاد مقابله با کرونا تصمیم به تعطیلی سراسری کشور گرفت و بازار ارز و طلای تهران هم از روز دوشنبه هفته گذشته تا روز شنبه به تعطیلات کرونایی رفت.

در شروع معاملات امروز یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ بعد چند روز تعطیلی قیمت دلار و یورو با انرژی بیشتری روانه بازار آزاد و صرافی ملی شدند.

دلار در بازار آزاد امروز با افزایش ۱.۹۳ درصدی، از ۲۶,۸۹۹ (بیست و شش هزار و هشتصد و نود و نه ) تومان به ۲۷,۴۳۰ (بیست و هفت هزار و چهارصد و سی ) تومان رسید.

یورو در بازار آزاد امروز نسبت به روز ۶ روز قبل ۶۷۰ تومان بالا رفت و با قیمت ۳۲,۴۰۰ (سی و دو هزار و چهارصد ) تومان معامله شد.

در صرافی ملی ملی هم که تابلو صرافی ها را نمایندگی می کند قیمت خرید دلار آمریکا ۲۵,۹۵۲(بیست وپنج هزار و نهصد و پنجاه و دو تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۴۷۷(بیست وشش هزار وچهارصد و هفتاد و هفت تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۴۴۸(سی هزار و چهارصد و چهل و هشت تومان) و قیمت فروش یورو ۳۱,۰۶۳(سی و یک هزار و شصت و سه تومان) است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین