پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 شمسی /4/25/2024 11:57:00 AM

دلار امروز ثبات قیمت را تجربه کرد و بدون تغییر نسبت به روز پیش، ۲۵,۷۲۰ (بیست و پنج هزار و هفتصد و بیست) تومان معامله شد. قیمت طلا و سکه هم کاهش یافت. 
آخرین قیمت ها در بازار ارز و طلا

به گزارش اقتصادنامه، بازار در آغاز معاملات امروز شاهد کاهش قیمت طلا و سکه و ثبات قیمت دلار است. هر اونس طلا، امروز به ۱,۷۳۷ (یک هزار و هفتصد و سی و هفت) دلار رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۵ درصدی داشته است. قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۴۶ درصدی، از ۱,۰۸۷,۴۰۰ (یک میلیون و هشتاد و هفت هزار و چهارصد ) تومان به ۱,۰۸۲,۵۰۰ (یک میلیون و هشتاد و دو هزار و پانصد ) تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۲۹۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۶۸۳,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و هشتاد و سه هزار) تومان نرخ گذاری شد. قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵,۷۲۰ (بیست و پنج هزار و هفتصد و بیست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است. یورو در بازار آزاد امروز با افزایش ۰.۰۷ درصدی، از ۳۰,۲۱۵ (سی هزار و دویست و پانزده ) تومان به ۳۰,۲۳۹ (سی هزار و دویست و سی و نه ) تومان رسید.

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۲۸ تومان افزایش، ۳۵,۶۹۹ (سی و پنج هزار و ششصد و نود و نه ) تومان نرخ گذاری شد. همچنین درهم امارات (حواله) با کاهش ۰.۱۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۰۱۶ (هفت هزار و شانزده ) تومان معامله شد. دلار کانادا در بازار داخلی هم ۲۰,۴۹۸ (بیست هزار و چهارصد و نود و هشت ) تومان قیمت خورد.

اما قیمت سکه امامی به 11,180,000 (یازده میلیون و یکصد و هشتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۶ درصدی داشته است. نیم سکه، امروز به ۵,۷۳۰,۰۰۰ (پنج میلیون و هفتصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۵ درصدی داشته است. همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۲۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۵۹۰,۰۰۰ (سه میلیون و پانصد و نود هزار) تومان معامله شد. هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲,۲۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان قیمت خورد.

منبع:دنیای اقتصاد



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین