سه شنبه 28 فروردين 1403 شمسی /4/16/2024 6:30:47 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:28021
  • زمان انتشار:پنجشنبه 17 تير 1400-11:43
  • کاربر:

با امضای قرارداد همکاری، امکان خرید خدمات امدادخودروایران از طریق دفاتر پلیس +۱۰ در سراسر کشور فراهم شد.
خرید خدمات امدادی گروه صنعتی ایران خودرو از طریق دفاتر پلیس +۱۰

به گزارش اقتصادنامه، شرکت امدادخودروایران، برای تسهیل دسترسی به خرید خدمات امن امدادی در سراسر کشور، در تفاهم نامه‌ای با شرکت پژوهش و توسعه ناجی، امکان خرید خدماتی همچون «اشتراک طلایی»، «امداد سیار» و «امدادیار»  امداد خودرو ایران از طریق دفاتر پلیس +۱۰ در سراسر کشور را فراهم کرد.
به گزارش ارتباطات شرکت امدادخودروایران، مشتریانی که نسبت به خرید کارت «اشتراک طلایی» از این شرکت اقدام می‌کنند از خدماتی همچون پاسخگویی ۲۴ساعته و مشاوره فنی، ارایه خدمات امدادی به صورت شبانه‌روزی بدون نیاز به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، حمل و جابجایی خودرو و انتقال سرنشینان به صورت رایگان، انجام سرویس‌های ادواری استاندارد در محل به‌صورت رایگان، گارانتی تعمیرات و همچنین تعویض خودرو در خسارت کلی بالای ۶۰ درصد، با توجه به سال تولید خودرو و نوع اشتراک خود، دریافت خواهند کرد.
«اشتراک امدادیار» علاوه بر ارایه خدمات عمومی امدادی در محل، حمل رایگان خودروی متوقف ناشی از حادثه به نزدیک‏ترین نمایندگی یا محل مورد نظر مشتری را نیز برعهده دارد. دریافت خدمات مشاوره فنی تلفنی و همچنین انتقال سرنشینان در جاده‌ها از دیگر خدماتی است که در قبال دریافت اشتراک امدادیار به هموطنان ارایه خواهد شد. از دیگر امکانات امدادیار می‌توان به مقرون به صرفه بودن هزینه اشتراک، کاهش دغدغه مشتریان در هنگام حادثه و تصادف برای انتقال خودرو، انجام هماهنگی برای انتقال سرنشینان به محل امن و ارایه خدمات با ضمانت رسمی و معتبر در صورت خسارت احتمالی حین خدمت، اشاره کرد.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر با مراجعه وب سایت‌ شرکت امدادخودروایران www.۰۹۶۴۴۰.com  و همچنین مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ سراسر کشور و یا با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و به زودی در اپلیکیشن پلیس من، از خدمات خدمات خودرویی این شرکت بهره‌مند شوند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین