پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 10:36:02 PM
مدیرعامل شرکت ایدم عنوان کرد

مدیرعامل شرکت ایدم ضمن اشاره به دستاوردهای سال ۹۹ این شرکت که در حوزه تولید موتورهای دیزل فعال است، گفت: تولید موتورهای دیزلی نسبت به سال گذشته ۱۶۹ درصد رشد داشته است.
رشد ۱۹۰ درصدی عملکرد درآمدی شرکت ایدم در سال ۹۹

به گزارش اقتصادنامه، محمد رستم نژاد بیرنگ افزود: در سال ۹۹ مدل درآمدی جدید شرکت ایدم با هدف رشد درآمدزایی، خروج از زیان دهی و رسیدن به سودآوری پایدار با حفظ منافع گروه صنعتی ایران خودرو و نیز پاسخگویی به نیاز گروه ایران خودرو دیزل به عنوان رسالت اصلی این شرکت تعریف شد.
وی ادامه داد: رسیدن به سودآوری بعد از بیش از یک دهه زیان دهی متوالی، ثبت بیشترین آمار عملکرد تولید بعد از ۹ سال، شروع مجدد تولید موتور ۴۵۷ بعد از ۱۰ سال توقف تولید و نیز خروج شرکت از شمولیت ماده ۱۴۱ و اصلاح ساختار مالی شرکت از جمله دستاوردهای شاخص این شرکت در سال ۹۹ بوده است؛ ایدم در سال گذشته رشد ۱۹۰ درصدی عملکرد درآمدی را محقق کرده است. 
وی در ادامه با اشاره به برنامه های ایدم برای سال جاری، خاطرنشان کرد: امسال که بنا بر منویات مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نام‌گذاری شده، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای رشد ۱۶۱ درصدی نسبت به عملکرد سال ۱۳۹۹ انجام گرفته است.
رستم نژاد بیرنگ هم چنین با اشاره به پروژه‌های توسعه محصول، اظهار کرد: با عنایت به محدودیت های زیست محیطی کشور و با هدف ارتقای توان رقابت‌پذیری محصولات تولیدی و تحقق اهداف مدل درآمدی، ارتقای تمامی محصولات تولیدی تا سطح استاندارد آلایندگی EURO5 EEV و بهبود سیستم سوخت رسانی با تبدیل آن به ریل سوخت برنامه ریزی شده است و در حال حاضر در مرحله تست‌های کالیبراسیون و دریافت گواهینامه‌های عملکرد و آلایندگی قرار دارد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین